Hallo Younnes
Zou je mij ook die lijst door kunnen mailen van activiteiten
als dat geen moeite is.
Bij voor baat dank.
Soumaya.
Mijn naam is Lilian v/d Velden-Penders. Ik ben een aantal jaren geleden begonnen met mijn kledingzaak, speciaal gericht voor ouderen.Ik organiseer samen met de activiteiten ter plaatse een Modeshow ,waar de bewoner en ook vrijwilligers van bij U in huis de hoofdrol spelen.Door met de mensen bij U in huis samen te werken ontstaat een gemoedelijke sfeer.Na de modeshow kunnen de bewoners en familieleden kleding aankopen. Dit is tevens een service verlenen aan de bewoners en familie die dit zeer op prijs stellen.
Doordat ik met andere collega`s samenwerk kan ik ook voor schoenencollectie en sierraden zorgen.
En als er geen interesse is voor de modeshow ,dan is het winkelen aan huis die dag.
Uit onze ervaring weten wij dat de bewoners die goed ter been zijn een modeshow heel leuk vinden,maar bewoners die hulpbehoevend en aangewezen op familie zijn voor aankopen te doen ,geven de voorkeur aan “winkelen aan huis”. Mijn voorkeur is de modeshow.
Onze collectie bestaat uit dames en heren bovenkleding ,ondergoed en nachtkleding
Wilt U meer informatie mail of bel naar Penders Fashion Nieuwstraat 62 Hoensbroek 6431KV Tel:06-28993148 email:renevdv@bedsl.be
Contact persoon prive:Lilian van der Velden-Penders Ganzepoel 18 3620 Lanaken Tel:0032-89731405
hoi,
ik werk in een woonzorgcentrum en daar zijn we bezig om met mensen activiteiten te doen, nou hebben we al veel zelf verzonnnen maar mijn creative geest houd hier echt op. heeft iemand goede ideen want eigenlijk niks mag kosten!
ik las dat Younnes een lijst had zou ik die ook kunnen krijgen?
Groetjes maaike
younnes Schreef:
——————————————————-
> Je kan eventueel met ze gaan kaarten of dammen dat
> vinden volwassenen waak leuk.
>
> voor nog meer info moet je me mailen ik heb een
> lijst
Hoi younnes,
Ik Ga in september de opleiding Verzorgende IG doen, ook daar moet ik dadelijk activiteiten gaan bedenken.
Ik ga nu al beginnen met vakantie werk daar.
Ik zou het fijn zijn als je mijn de lijst ook zou willen sturen.
Zou ik super vinden !
Mijn email ; lauravankampen86@hotmail.com
Alvast super bedankt..
Groetjes
Laura
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?