cursusleidsters gezocht

• corina

Hai,

Voor een nieuw op te zetten website zoek ik cursusleidsters. De bedoeling is dat zij online les gaan geven in diverse creatieve technieken. Je krijgt de beschikking over een compleet ingericht klaslokaal en maakt powerpoint presentaties en uitprintbare instructies voor jouw cursisten. Van korte workshops tot lange cursussen, alles is mogelijk. Zowel techniek gericht als project gericht is mogelijk.

Ben je creatief? En lijkt het je leuk om wat bij te verdienen? Laat dan snel iets van je weten. admin@creative-expressions.nl. Verdiensten zijn natuurlijk afhankelijk van het aantal cursisten die je krijgt, maar kunnen aardig oplopen…

Ik hoop snel iets te horen…

Corina

• nicky dupree

Hoi Corina,

Wat bedoel je met een compleet ingericht klaslokaal? Zijn de cursussen online of niet?

Ik heb een eigen bedrijf in het geven van workshops en cursussen op creatief gebied. Ik kan bijna alles wel geven, van boetseren,sieraden maken, tot schilderen in olieverf, tot het versieren van taarten. Ik heb een aantal langdurige cursussen, en een groot aanbod kleinere cursussen.

Deze zijn allemaal aan te passen op een online format.

Graag ontvang ik wat meer informatie.

Vriendelijke groeten, Nicky Dupree

www.crea-kunst.webs.com