25 jaar getrouwd! Help!

• Laura

hallo allemaal.

ik ben laura en ik ben 13 jaar. mijn ouders zijn bijna 25 jaar getrouwd! en ik wil wat speicaals doen. heeft er iemand nog leuke ideeen???

of bent u zelf 25 jaar getrouwd geweest en heeft iemand anders iets gedaan wat u ontzettend leuk vond?? help me als je blieft!!

groetjes laura

• Kaylee

Ik denk niet dat je veel te besteden hebt, misschien een leuke verjaardagskalender maken met op de verjaardagen van fam. en bekende een foto erbij. vraag eventueel hulp van iemand met een pc.

Een mooi gedicht of een bekend liedje met een zelfbedachte tekst die op je ouders slaat zie je ook vaak.

Geen idee of je aan een videocamera kan komen, kinderen van een kennis van mij hebben allerlei vrienden fam. en kennissen iets laten vertellen over het bruidspaar. Dit hebben we die avond met z,n alle bekeken. het waren hele leuke en soms ontroerende verhaaltjes. Ook waren er oude foto's in verwerkt van hoe ze jong waren, van verkeringstijd, huwelijk e.d..

Succes,

Kaylee

• melissa

hoi ik ben melissa ik vroeg het me eigenlijk zelf ook af mijn opa en ona zijn beina 25 jaar getrouwt