lampenkapje

• Akinyi

Ik wil graag een lampen kapje bekleden met stof. Hoe zouden julie dat dan doen? Over het bestaande kapje heen met lijm (welke lijm zodat het niet door de stof heen komt?) of met eenzijdig plakpapier en daar de stof overheen plakken… Bestaat dat papier? Hebben jullie ervaringen en tips? Hartelijk dank alvast! M.v.g

• lenie

aslan is volgens mij het beste kan je kopen in de betere hobby winkel volgens mij en zij kunnen het je vast nog beter vertellen vroeger heb ik hier wel een kapje meegemaakt maar weet niet meer precies hoe dus een betere raad kan ik je niet geven succes er mee lenie

• dinie

HOi,…Ik denk dat door de warmte van de gloeilamp, de lijm weerloslaat. Ik heb lampenkappen gemakt door de oude eraf te halen en deze als mal te gebruiken voor de nw.. en gewnn met kleine steekjes vastnaaien.

• monique

hoi, ik haal gewoon goedkope lampenkapjes bij de xenos, haal de stof eraf, zodat alleen het plastic kapje overblijft, dat spuit ik in met spuitlijm van de action .

het erafgehaalde stofje gebruik ik als mal om nieuwe stof te knippen .werkt perfect, nog even versieren met lint…klaar !