Afscheidscadeau

• Destil

Hallo,

2 collega's nemen deze maand afscheid en nu wil ik hun graag een creatief cadeautje geven. Iets waar alle adere collega's een bericht o.i.d kwijt kunnen. Heeft iemand leuke ideeen? Het mag ook niet zoveel tijd kosten om het te maken!

Alvast heel erg bedankt!!

groetjes Saskia

• Pham

In welke brance werk je?

* Een cd branden waarbij elke collega een eigen favoriet lied uitzoekt.

Of een lied die hij/ zij op de colega die afscheid neemt vind slaan. Ieder kan dan de tekst van het lied op schrijven en er iets leuks van maken.

* Een vriendenboekje: bedenk vragen als:

naam,

boek dat je ooit nog moet lezen………..

mijn favoriete dier……….

wat ik nog tegen je wil zeggen……………,

ik huil ……tranen daat je weg gaat omdat…….

etc etc

iedereen vult dit in en dat bind je als leuk boek in elkaar

*laat iedereen naar eigen inzicht een A4 tje maken voor de colega en bind dat in.

• jackie

misschien een leuk schildersdoek zijn in diverse formaten te krijgen die een kleurtje geven en iedereen iets op laten zetten ?

of een spiegel en met zwarte stift allemaal iets opzetten.

• Pham

* cd branden: elke collega kiest een lied die hij of zij mooi vind of die hij of zij bij de collega vind passen die afscheid neemt.

de teksten kun je eventueel nog naar ieders eigen inzicht uit laten werken.

* Vriendenboekje: maak een pagina met standaard vragen:

naam,

wat ik nog altijd tegen je heb willen zeggen……..

ik huil ……tranen omdat je weg gaat omdat………

wat ik zal missen aan je………..

wat ik niet zal missen…………

Iedereen vult de vragen in en dat bind je tot een boek

*ieder maakt naar eigen inzicht een pagina wat je als boek in bind.

in welke branch werk je?

• Hoihoi

Een schildersdoek in x-aantal vakken verdelen. In ieder vak je eigen handafdruk in verf maken en dit als ‘afzwaaicadeautje’ verven in je favoriete kleur/motief.

• sanne

een fles wijn.. etiket er af weken.. een foto maken en dat als etiket op de wijn plakken.. een bosje bloemen erbij en klaar is je cadeau.. origineel en leuk

• Marco

Beetje te late reactie voor deze collega's maar wij hebben laatst een origineel vriendenboekje gemaakt via onlinevriendenboekje.nl > kan je zelf de vragen bedenken etc dus erg origineel voor een vertrekkende collega!

• jos J.M. Slangen

Te laat, maar is je vraag al tot tevredenheid beantwoord. Of kan je iets met:

www.issuetissue.com of nog meer met www.easytissue.nl Bezoek de websites eens. Waarschijnlijk is easytissue® er geschikt voor je.

Hartelijke groeten Jos Slangen

• keetje seksheid

misschien is een dakpan maken nog wel een leuk idee?? of iets anders wat je met servetten kan doen!!??