Vraag over kaartjes

• Lisa

Beste allemaal

Wie weet er een goed programma voor het maken van

kleine kaartjes voor cadeautjes etc

Ik ben nl op zoek naar een prog waarbij je meteen een goede maat voor een kaartje hebt

en waarbij je een plaatje kunt invoegen met tekst met mooie letters

Ook lijkt het me erg leuk om ze daarna te plastificeren

Maar eerlijk gezegd weet ik niet welke benodigheden je daarvoor hebt

En waar je dat kunt kopen

Hebben jullie een goede tip voor mij?

Alvast heel hartelijk dank!

Lisa

• juf Elise

Het meest makkelijke vind ik printmaster (maar dat is al heel oud) en vooral microsoft publisher. Dit laatste hoort bij het officepakket. Makkelijke is dat je er echt veel mee kunt en ook leuke plaatjes van microsoft kunt downloaden en invoegen via de online mediagallerij. Is echt heel uitgebreid. Gebruik het programma heel veel voor mijn werk om flyers mee te maken.

• enya

ik weet ook wel een adresje daar wordt nog een originele versie van Print Artist 2003 gold verkocht en die meneer is niet duur voor 2 cd's betaalde ik € 27,45

met de portokosten meegerekend netjes na betaling binnen 2 dagen thuis en er zaten extra plaatjes bij van Rien Poortvliet.

hopende dat de meneer het erg maar dit is het adres:

dutchmail@chello.nl vragen maar printartist 2003 gold.

• enya

Ik heb bij een bedrijfje een printer programma gekocht het heet Print Artist en het 2 cd's met heel veel mooie plaatje ook van rien poortvliet en daar kun je allerlei kaarten maken je kunt zo gek niet opnoemen maar het is er er zit ook een programmaatje bij en dat heet crafts en daar kun je leuke huisjes en autotjes op dik papier printen uitknippen en in elkaar vouwen en het was niet zo duur € 27.45

incl portokosten en binnen 2 dagen na de betaling had ik het programma in huis helemaal origineel, hier is het adres:

dutchmail@chello.nl