kartonnen taart doosjes

  • Esther van Do

    van het weekend kwam ik een hele leuke site tegen waarop bedukte maar ook lege voorbeelden stonden van taartpunten: www.creatiefmetsonja.nl. Echt een aanrader!! Complimenten voor de maakster!

  • Mascha

    Hallo

    ik wil voor mijn zoontje een Bob de Bouwer taart gaan maken. Wie kan mij helpen aan het patroon van een taart met 8, 10 en met 12 stukjes? Ik wil er een stapeltaart mee gaan maken.

    Alvast bedankt.

    Groetjes

  • Esther

    http://www.creatiefmetsonja.nl/Taartpunt%20ontwerp.htm. Op deze site ook hele andere leuke voorbeelden.

  • esther oortman

    Hallo

    Wie heeft voor mij voorbeelden van taartpunten. voor verschillende taarten graag. Ook ben ik op zoek naar versieringen die daar op kunnen. Waar kan ik ze krijgen??Wie kan mij daar bij helpen??

  • Simone

    Hallo.

    Bij Jeel verkopen wij lege witte taartendoosjes die gestansd zijn door een bedrijf van stevig wit UV papier (karton)

    De taart bestaat uit 13 witte doosjes die je alleen nog hoeft te vouwen over de vouwnaden die er al in zitten ,zo krijg je strakke doosjes.

    De achterkant kun je als een gewoon doosje open en dicht doen om te vullen.

    Je vind ze op de site van Jeel bij verpakkingen.

    www.jeel.nl

  • aletta

    hallo pris,

    ik verkoop kartonnen doosjes voor 19999,99 euro.

    en als u er 30 wilt, moet u een berichtje sturen en

    dan bent u misschien de eerste en u krijgt ze alle 30 gratis!!

    (en als u er meer wilt mag dat ook hoor!)

    XxX-jes de beroemde aletta die op tv heeft gezongen op zapp!!!!!!!:);)B):D

  • dinie

    kunt u mij mischien aan het patroon helpen van een taartpunt gr dinie

  • Madelinde

    Hoi Pia,

    zou je mij de mal kunnen mailen?

    Ik wil als afscheid op mijn stage (kleuterklas) de kinderen iets persoonlijks meegeven, dus vind dit echt een leuk idee!

    Ik zie ze graag tegemoet, alvast bedankt!

    Groetjes,

    Madelinde

  • jos cordes

    Hallo knutselaars kan iemand mij vertellen hoe ik aan een patroon kom om een kartonnen taart doos te maken.

    alvast bedankt.

    vriendelijke groeten oma jos

  • lysette van koot

    Hallo Esther. Mijn vraag is bij jij het zusje van Angelina Judith Ronald en Ruud uit haarlem .Als je zou willen mag je wel contact met mij opnemen zou het super vinden . met vriendelijke groet Lysette (rood)