Geld kado voor trouwerij

• Angelina

Kom maar op, wie helpt mij aan een leuk idee om geld te geven voor een trouwerij.

En dan niet het standaard geldboompje of een enveloppe beplakken.

Het geld hoeft niet direct zichtbaar te zijn, dus kan ook een trouwgericht geknutseld iets zijn waarin je dan geld kan doen.

Hoor graag jullie ideeen.

groetjes angelina

• Annemarie

Misschien een idee: Een wit brood (witte-broodsweken) uithollen en daar het geld in stoppen.

Groetjes, Annemarie

• Wim

Hallo,

misschien vind je hier nog iets bij

http://www.knutselidee.nl/startthema.htm?geldcadeautjes

Groetjes

Wim

• Jet

* Ringen van papier mache en daar een opening in laten.

* In een lijst stukjes tekst over trouwen of als je met een groep bent ieder een eigen wens op een apart blaadje. daar tussen het geld plakken.

* Twee poppen in trouwkleding die samen een zak vast houden, daar het geld in.

• pia

Hallo

Toen wij 25 jaar getrouwd waren was het in een bloemstukje verwerkt

vond het heel leuk

groetjes pia

• Angelina

Boel leuke ideeen, ik ga eens kijken.

Dank je voor het meedenken, en Wim ik had al op je site gekeken maar het zoeken ging niet zoals ik het wilde, had veel aan je opgegeven link.

groetjes angelina

• cindy

Hallo,

ik heb laatst een taart gemaakt van 3 lagen piepschuim met daarrond lange vingers geplakt .Daar rond nog mooi lint wit of ivoor.

een paar nep roosjes hier en daar erin geprikt.en bovenop van dat dunne witte spul ,lijkt wel haar (weet niet meer hoe dat heet). En in het midden van boven heb ik zo'n bruidspaar gezet met geld vanonder / erin en dan in folie ingepakt.

Ze vonden het geweldig heeft nog lang op de kast gestaan.

groetjes en succes

Mail maar voor een foto als U wilt

• pia

Hallo Cindy

wil je mij een foto sturen

groetjes pia

• Angelina

Cindy dat lijkt me ook een leuk idee. Het is wel een taart geworden maar dan van de traktatie taart punt doosjes. Van wit papier, met een mooi lint eromheen, ik ga ze nog versieren en als ik er tegenaan loop zet ik het op een taartschaal. (misschien dat xenos ofzo wel een goedkope heeft).

Verder doe ik dan het geld in de doosjes, maar ook snoep hartjes, gedichtje etc.

Dank je allen voor het meedenken.

• shirley

Hoi cindy,

Zou je mij een foto willen sturen

en hoelang was je er mee bezig?

alvast bedankt

groetjes shirley