thema kinderfeestje

  • Tanja

    Mijn zoontje wordt bijna 5 jaar. Ik wil graag een leuk thema gebruiken voor een kinderfeestje, met spelletjes en traktaties in hetzelfde thema.

    Ik had al een piratenfeestje bedacht, compleet met schattenjacht, schatkist enz.. Maar een vriendje is 'm net voor geweest. Wie heeft er een leuk idee voor een thema en uitgewerkte ideeën voor de invulling van het feest???

  • elise

    Kijk even op www.vanharte.nl daar staan heel veel leuke ideetjes voor kinderfeestjes, ze zijn al uitgewerkt ook. Ze staan op leeftijdsgroep gesorteerd.

  • Tanja

    Beste Elise,

    Dat was PRECIES wat ik bedoelde. Hartstikke bedankt!!

  • huiberdine

    Hallo,

    Weer al een jaar voorbij .

    Dus weer aan de slagvoor een te gek en leuk kinderfeestje voor mijn dochter van 7.

    Wie heeft er een leuk en gaaf idee?

    Ze knustelt graag en is ook gek van prinsesjes .

    groeten,

    huiberdine

  • Cristallo

    Beste Huiberdine,

    wellicht dat wij je van dienst kunnen zijn via Cristallo Mozaiekplezier. Een website met complete knutselpakketten. Zeker geschikt voor meisjes van 7!

    Kijk voor meer info op http://www.cristallo.nl.

    Vriendelijke groet,

    Joost Robben

  • Dana

    Een thema kinderfeestje is altijd erg leuk. Een piraten thema feestje is erg populair. Alternatieven zijn bijvoorbeeld een jungle feestje of een astronautenfeestje. Of wat dacht je van een cowboy en indianen feestje? Zelf vind ik een Dinosaurusfeestje ook erg leuk. Er is heel veel mee mogelijk en ook erg leerzaam. Groetjes Dana