patroon zitzak

• Marion

Ik heb een patroon van een driehoekkubus zitzak. Weliswaar in het Frans, maar de tekening spreekt voor zich. Te verkrijgen via info@deeerstekeramiekkamer.nl

• Twinkel mama van 2 en ....?

Als je aan het formaat fatboy kan komen, dan heb ik ook wel interesse

• Marion

Tik ff in www.fatboy.nl in. Moeilijker kunnen we u het niet maken, makkelijker wel……

haha je hebt gelijk..tnxss

• Marion

Hoef geen gelijk te hebben, vind het alleen maar ontzettend dom.

Kleine moeite om even “Zoeken” alle data in te typen. Iets wat velen hier helaas niet doen. Was naar mijn idee al eerder gemeld.

• marion64

ik heb dit wel gedaan, maar er kwam een patroon uit, wat ik niet leuk vond, en was benieuwd of er nog andere patronen zijn, niets mis me toch?

jawel dan ben je dom omdat je niet zelf zoekt..;-)) zb

• marion64

dank je dit was dus de 1e en laatste keer dat ik hier iets vraag, schijnt niet op prijs gesteld te worden.

veel plezier verder, en ik hoop dat er niet nog meer domme vragen gesteld worden!

• Johanna

marion64,

Je hoeft je toch niet zo aangesproken te voelen?

Omdat er één persoon iets zegt…

Vraag gerust en als je antwoord krijgt waar je iets mee kan is dat mooi meegenomen. Als een ander zich irriteerd aan jou vraag dan heeft die een probleem en niet jij!

Ik vind het heel jammer dat je meteen voor dom word uitgemaakt … jammer hoor die aktie!

Normaal gesproken word hier gezellig en aardig gereageert!

Ik hoop dat je snel een patroon vind dat je wel mooi vind en dat je goed kan gebruiken.

Sukses ermee!

Johanna

jullie begrijpen mij verkeerd, wat ik bedoel is dat kennelijk dat als je de zoekfunctie niet gebruikt voor dom wordt aangezien, en dat is dus wat ik zei..

Ik bedoelde dus niet dat ik dat vind maar de andere marion..(vandaar de zb..zie boven)

Ik heb dus ook bewust niet gereageerd op het berichtje van die dame, maar vind het verkeerd dat je meteen als dom wordt beschouwd..

QOUTE-Auteur: Marion (—.speed.planet.nl)

Datum: 06-11-2005 18:11

vind het alleen maar ontzettend dom.

Kleine moeite om even “Zoeken” alle data in te typen. -

Nogmaals ik heb zelf een forum, en als je eens weet hoe vaak mensen niet de zoekfunctie gebruiken om te lezen hoe ze een foto moeten plaatsen, maar wij zoeken en leggen het graag 100 keer uit..

dus sorry als je mij verkeerd begreep, was geen aanval ..