Lavendel

• T,Beurskens-Huijs

Wie weet waar ik losse lavendel(b.v 100gr of 500gr of 1kg) kan kopen of bestellen.

Ik ben vrijwilliger bij de welfare(handwerken met bejaarde dames) en we willen lavendelzakjes gaan maken.

Maar in de winkels krijg je vaak alleen maar van die kant en klare platte papieren geurzakjes .Ze zijn vrij prijzig en er zit ook nog niet veel in.

• rita7

Hallo

Ik heb ooit bij de apotheel lavendelessence gekocht.Een paas druppeltjes op een watje en daarmee het zalje opvullen.De geur is veel sterker dan wanneer je echte

lavendel gebruikt en veel goedkoper.

Groetjes Rital

• elise van oost

Bij de winkelketen “de tuinen” hebben ze zakjes lavendel die je kunt verwerken in geurzakjes, weet even niet meer wat ze kosten. Ze gebruiken het daar geloof ik om in de thee te doen maar ze zijn ook goed te gebruiken voor dit soort doeleinden. succes

• Lola

Hallo, ik heb net een mailtje gestuurd omdat ik zakjes lavendel te koop aanbiedt.

Dit is een vrijblijvende aanbieding.

• ans

De nieuwe lavendel oogst is binnen……….

prijs per kilo 15,00 euro excl verzenden.

groetjes Ans

T,Beurskens-Huijs Schreef:

——————————————————-

> Wie weet waar ik losse lavendel(b.v 100gr of 500gr

> of 1kg) kan kopen of bestellen.

> Ik ben vrijwilliger bij de welfare(handwerken met

> bejaarde dames) en we willen lavendelzakjes gaan

> maken.

> Maar in de winkels krijg je vaak alleen maar van

> die kant en klare platte papieren geurzakjes .Ze

> zijn vrij prijzig en er zit ook nog niet veel in.

• annet Velzeboer

Ik weet nu niet waar ik op antwoord of op schrijf. Maar ik ben op zoek naar een kilo Lavendel. Om met gehandicapten geurzakjes te maken wie kan mij daaraan helpen.

• Twin

Gedroogde lavendel is nog steeds verkrijgbaar bij De Tuinen. Je moet wel vragen om lavendelthee