toiletpapier bruidstaart

  • liz

    Hoe maak ik een bruidstaart van rollen toiletpapier? Ik stapel ze op als een pyramide en dan wil ik wat versieringen erop plakken.

    - Hoe maak ik bv. bloemetjes van crepe-papier?

    - Meer ideeen?

  • Johanna

    Een taart van luiers ken ik wel, toiletpapier is een daar een leuke variatie op :)

    Misschien kan je iets met dit voorbeeld.

    Hij staat op deze site http://ourhope.web-log.nl/log/2419527

    Sukses ermee!!

    Johanna

  • wianna

    Hallo Liz,

    Snij eerst uit karton ( of piepschuim, bv. van een pizza) een cirkel. Plak er repen dubbelzijdig plakband op. Stapel de toiletrollen, weer een kleinere cirkel, dubbelzijdig plakband, weer toiletrollen.

    ipv bloemen van crepepapier kun je ook eens kijken bij Xenos, wibra, of zeeman. Zij hebben dikwijls goedkope zijdebloemen b.v. rozen. De feestwinkel ( of bakker) heeft wel een bruidspaartje voor de top.

    gr. Wianna

  • leanne davies

    hallo ik wou jullie even vragen of jullie wisten waar ik piepschuim kon kopen want ik wou namelijk een bruidstaart van piepschuim maken maar weet niet waar ik dat kan kopen, weten jullie dat misschien alvast bedank groetjes leanne

  • Johanna

    gewoon in de bouwmarkt, van 1 cm tot wel 12 cm dik (misschien nog wel dikker :)

    de plaatjes zijn 60 bij 120 cm

    Sukses met je taart!

  • cindy

    hoi,

    Ik heb ze zelf gezaagd uit van die schuimplaten, bij de hobby winkels lagen ze wel voorgesneden in verschillende maten , maar zijn wel erg prijzig.

    ik heb verschillende borden gebruikt als mal.

    ik heb ze beplakt met langevingers en bloemen ingestoken. was voor een geboorte, maar ga er nog eenmaken voor een bruiloft om de centjes in te stoppen. onder zo'n bruidspaar boven op de taart.ik wil er wel een foto bij zetten, aar ik weet niet hoe ik die op deze pagina krijg. succes