straatversiering thema: Muziek ?

• Rene ter Schure

Hallo allemaal, ik ben voorzitter van een buurtvereeniging in een klein dorpje waar in de zomer een dorpsfeest wordt gehouden met als thema: muziek.

Wie heeft er nog leuke en orginele tips of dingen om te maken, wat verband heeft met dit thema? Alle reakties zijn welkom, alvast bedankt.

Groetjes Rene

• annelies smit

Misschien is een optochtje van (huis)vrouwen of kinderen die “muziek” maken op potten, pannen, deksels en alles wat maar in de keuken te vinden is, een idee. Je kunt (houten) lepels gebruiken of mee te trommelen. De pannen kun je met de holle kant naar je buik toe om je nek hangen. Je zou dan wel iets (ritmisch) moeten instuderen, anders wordt het te rommelig. De uitvoerenden kunnen zich ook nog versieren met bv. schorten, koksmutsen, pannelappen, keukendoeken.

't Is simpel, maar leuk om te doen en om te zien!

• wianna

Hallo René

Kijk eens op www.marktplaats.nl bij de rubriek: - Diversen en dan: zoeken op het trefwoord :straatversiering.

het aanbod is groot, en je doet er vast een idee op.

gr. Wianna

• Lola

Leuk idee hoor, een vrij simpele versiering is grote muziek noten uit karton

knippen en beplakken mat alu.folie of beschilderen etc veel plezier ermee en ook

de kinderen kun je hier heel goed in betrekken.

• Rene ter Schure

Bedankt voor je tip.

we hebben er veel aan gehad, we hebben inmiddels al een complete straat versiering via marktplaats gekocht.

• Rene ter Schure

bedankt voor je tip.

we gaan met de vereeniging aan de gang met alu-folie, goed idee.

gr. rene

• tonia

hallo

ik was op zoek voor idee over straatversiering met zelf thema als u 4 jaar geleden.ik weet niet als dit mail komt naar u mail adres maar ik wil graag proberen aan u vragen.heeft u misschien idee voor mij voor de zelf thema want dit jaar muziek is ons thema ook.

laat mij weten als u kunt mij helpen met idee.

bedankt te voor.

groetjes tonia

• jonkman verhuur

hallo rene

op www.jonkmanverhuur.nl staat versiering wat met muziek te maken heeft

met vriendelijke groet

djimmer jonkman

jonkmanverhuur