raamverf

  • Cinnepin

    Hallo mensen,

    ik heb een vraagje aan jullie…. Ik wil graag met het feestje van mijn dochter van 8 jaar gaan raamverven. Het is dan natuurlijk de bedoeling dat de kids het mee naar huis kunnen nemen of dat ik het later mee geef! Hebben jullie voor mij tips over wat een goed merk/soort is en eventueel ideeen wat de dames kunnen gaan maken???En waar ik het weg kan halen of bestellen?

    Ik hoor graag van jullie

    Groetjes Cinnepin

  • sylvia

    hallo es ik had een vraagje wat kan ik allemaal met raam verf doen en hoe moet dat eigenlijk krijg van me dochter 10 flessen in me handen geduwd om wat moois voor de baby kamer te maken maar weet niet hoe en wat heb ik er allemaal voor nodig en hoe werkt het hoop dat je me vraag kan beantwoorden gr sylvia

  • jessica

    hoi hoi,

    Het is het makkelijkste om een kleurplaat groot uit te vergroten. Dit kan je zelf doen (als je dit kunt, maar als je het niet zou kunnen zou je hier niet voor gevraagd worden) of onder het kopieerapparaat gooien. Je hangt dan de tekening buiten op het raam, en trekt de lijntjes aan de binnenkant over. Dit kan met whitebord stift (watervast gaat er niet vanaf, duhhh) of meteen met verf. Dan inkleuren en de zwarte omlijning als laatste.

    Simpel en erg leuk om te doen. (als ik dit doe, schilder ik niet, maar ik stip met de kwast. Vind ik mooier, maar dit kun je zelf eerst kijken buiten die tekening..)

    Jessica