Borduurboeken

  • Linda

    Hoi,

    Ik heb een aantal borduurboeken in de aanbieding (allemaal nieuwe boeken). Het gaat om:

    1. Marker borduren (KAV praktische school, Standaard Uitgeverij)

    2. Minuscules & Majuscules van Valerie Lejeune (editie maart 2003) 65 blz met 29 alfabetjes in hoofd- en kleine letters.

    3. Le Repertoire des Frises van Valerie Lejeune (editie september 2003), 205 blz met 1100 patronen in kruissteek.

    4. Les Marquoirs au point de croix van Francois Clozel

    Indien u interesse heeft in een van deze boeken dan kunt u mij mailen op door6642@hotmail.com

  • marianne

    Hallo,

    Ik wens het boekje Marker borduren (KAV) van U over te nemen. Wat is de vraagprijs en is het boekje nog in goede staat ? Graag hoor ik iets van U terug.

    Kan dit boekje naar België verstuurd worden ? Zo ja dan had ik ook graag de prijs gehad voor verzending.

    Bedankt bij voorbaat,

    Marianne

  • door6642@hotmail.com

    Goedemorgen Linda,

    Ik ben geinteresserd in het eerst boek dat je noemt, nl. Marker borduren. Kun je aangeven wat je doorvoor wilt hebben?

    Groetjes en alvat bedankt!

    Maria Mula

  • riet

    Ik heb wel interesse in marken borduren. Wat is de prijs? Riet.

  • Cindy at her Country home

    Hallo Linda? (weet niet of dit uw naam is),

    Ik werd omgeleid door google want ik zocht naar onderstaand boek en kwam bij u uit, betreft:

    Le Repertoire des Frises van Valerie Lejeune (editie september 2003), 205 blz met 1100 patronen in kruissteek.

    Graag wil ik van u weten of u het boek nog heeft, zoja wat vraagt u dan voor dit boek.

    Ik verneem het graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Cindy

  • margot Bakker

    Ik wil graag in aanmerking komen voor boek nr.3 Repertoire des frises van Valerie Lejeune

  • linda

    bij deze wik ik vragen of er de boeken van marker borduren nog zijn.

    en wat kosten ze

    mvg janssen linda

  • Gertrude van Wijk

    Heeft U het boek van Valerie lejeune nog? Zo ja , wat wilt U er voor hebben . Vr Gr Gertrude

  • Berty

    graag een reactie op het borduurboek van Valerie Lejeune of het nog te koop is bij u

    een vr groet

    Berty