Time-out poppen.

  • esther

    Ik ben op zoek naar de beschrijving van het maken van een Time-out pop.

    Ik ben op deze site al een hele tijd terug gegaan in het lezen van berichtjes hierover, maar de sites die gegeven worden bestaan niet meer of daar staat niet beschreven hoe je het moet doen en met wat voor soort materiaal je het maakt.

    Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het vinden van de beschrijving.

    Dus als je iets voor me hebt, antwoord hier dan even dan zou ik je eeuwig dankbaar zijn, het is namelijk voor mijn moeder die helemaal weg is van die poppen en ze steeds weer ergens ziet staan en nu pas aan mij vroeg of ik wist hoe je ze maakte…Nou ik dus zoeken en zoeken, maar kon niets vinden, dus dit is mijn hoop tot nu toe…

    Groetjes Esther

  • AnneMarie Bergman

    Ik heb ook 2 van die poppen,en nu wil ik er nog een maken,het is wel 10 12 jr geleden dat ik ze heb gemaakt. Het geraamte heb ik al,de andere spullen moet ik nog halen.de maten weet ik niet precies,maar daar kom ik wel achter.In grote lijnen heb je nodig. Geraamte is gemaakt van hout. Fibervil of zoiets,in de winkel weten ze dan wel wat je bedoeld.stipororbol voor het hoofd. Nijlonkousje, stevig elektrischetijd draad. Wat vulling om het lichaam op te vullen. De maten komen nog.,die moet ik zelf nog uit zoeken. We kunnen via de mail wel Kontact houden,of U mocht in de buurt van Apeldoorn wonen?? Vriendelijke Gr. AnneMarie. Bergman