thema smurfen

• Regina

Wij van de kindervakantiewerk hebben als thema dit jaar smurfen.

Ik leid de kleutertent en ben op zoek naar leuke ideetjes om te knutselen over smurfen.

Alles is welkom…!! Wie kan me helpen??

• Eelke

smurfen.startpagina.nl ??? ik heb er zo zelf nog niet echt iets tussen zien staan.. maar je weet maar nooit.

bij www.kleurplezier.net staan kleurplaten van de smurfen misschien kun je daar al iets mee??

Verder een smurf verven ofzo.. of een kleur plaat van een smurf beplakken met propjes blauw crepe papier?? enz.

of blauwe snippers papier..

paddestoelen maken (want daar leefden toch ook de smurfen in??).

Of proberen vanuit een kleurplaat een masker te maken.. en ze die laten kleuren.

of van een wc rolletje een smurf maken?? prop witte watten als muts oid.

succes!!!

groetjes eelke

• €v€k€

Als er iets speciaals te doen is, kunt u een smurfentaart bakken. Ik heb in een boek het recept staan met een leuke foto van de paddenstoel-taart. Als u dit wil, kan ik het u opsturen! (mail me dan even)

• charlotte

Hallo, zou het mogelijk zijn om me het recept van die smurfentaart te bezorgen.

in de herfstvakantie werken we rond thema smurfen en dit kan me mss van pas komen.

alvast bedankt

charlotte

• liesbeth

Hoi,

wij werken in de herfstvakantie ook rond het thema smurfen. Zou ik het recept van de smurfentaart ook kunnen krijgen??

Dank je wel

groetjes Liesbeth

• ella

hallo

mijn mama is kleuterleidster en had misschien het idee om het thema ‘smurfen’ uit te werken.

zijn er misschien ideetjes?

x