onderwaterwereld - themafeest

• Maaike

Beste allemaal!

Over een tijdje hebben wij een themafeest met als thema ‘onderwaterwereld’. Wie heeft leuke ideeen voor dingen die we eenvoudig op een middag kunnen knutselen of heeft voorbeelden voor ons?

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes,

Maaike

• Eelke

Je kunt b.v. vissen maken van papier… ik heb zelf nog een heel leuk voorbeeld met vliegerpapier gevlochten buiken zodat je een soort regen boog vis krijgt waar je door heen kan kijken en op het raam kan plakken… zijn erg leuk..

Mail me als je het voorbeeld wilt…

Verder misschien een soort aquariums maken??? met visjes en andere zelfgemaakte dingen erin…

slingers knippen uit gezigzagt papier… van vissen…

en ik heb ook nog ergens een voorbeeld van vissen die je op een soort perkament papier tekent en dan kleurt en aan kerstverlichting kunt maken… is ook erg leuk!!

Mail maar als je foto's en patronen wilt hebben!!!

groetjes eelke

• Judith

Hallo Eelke, Ik heb je reaktie gelezen op het prikbord.

Wij hebben straks een thema over de sloot.

Heb jij voor mij ook nog een paar leuke ideeen en eventueel de bijbehorende patronen erbij?

Ik ben aan het leren voor onderwijsassistent dus alles wat ik krijg is meegenomen voor in mijn Grote verzamelmap.

Alvast bedankt!!!

Groeten van Judith Reus uit Obdam.

• Judith

Hallo Eelke,

Ik heb je reactie gelezen over de vissen die je hebt, of de patronen/voorbeelden ervan. Zou je die ook aan mij willen mailen?

Ik ben aan het leren voor onderwijsassistent en loop stage op de caegh.

Nu hebben ze het daar over het thema ‘sloot’.

Ik zou het wel leuk vinden als ik ook met wat ideeen aankom.

Ik hou mij ook aanbevolen voor andere knutselopdrachten die daar mee te maken hebben.

Groeten van Judith Reus uit Obdam.

• Eelke

Ik zou graag even willen weten of de mail is aangekomen… want heb vaker ruzie met de mail!!!

Anders mail mij even dan weet ik zeker dat ik het goede mail adres heb..

groetjes eelke