Afscheidsfeestje van collega

• Saskia

Ik ben op zoek naar een leuk afscheids-knutsel-idee voor een mannelijke collega. Wie heeft een tip?

De afgelopen periode zijn er al een paar afscheidsfeestjes geweest en dus ook al heel wat afgeknutseld dat ik niet meer op iets origineels kan komen, wie helpt mij?

Groetjes, Saskia

• Miriam

mega grote kaart met foto's erin.. foto op tshirt, mok of muismat laten afdrukken (bij de hema). grote pot met zand, idereen een bloem knippen en daar iets in schrijven. Deze bloemen op stok zetten en in pot zetten. Groot klavertje vier vouwen en daar iets in schrijven. Van iedereen een hand afdruk op een tshirt. Of handafdruk kopieren uitknippen en opplakken, dit kan trouwens ook met je hoofd.. is nog leuk ook om te doen, en leuke herinnering..

• maria van den Brink

Hallo,

Wat te denken van een kookfestijn. Hebben wij ook gehad, je bedenkt een menu en voert dit met alle collega's uit.

Hierna gezellig de tafel dekken en eten maar, daarna spelletjes, dansen wat je wilt.

• marloes

hoi,

Mijn directe collega heeft ook net afscheid genomen. Ik heb een kookboek gemaakt samen met mijn collega's en alle ouders van de kinderen. Ik heb iedereen zijn lievelings recept in laten leveren en ik heb het opgefleurd met de tekeningen van de kinderen. En dit heb ik allemaal laten bundelen in een kopierwinkel. Ze vond het erg leuk om te krijgen.

groetjes marloes