wat zijn jouw leukste knutsels

• corien

hoi allemaal

ik hou wel van leuke dingetjes maken.voor mijn eigen of met mijn kinderen.

ik vroeg me daarom ook af wat jouw leukste knutsels zijn .ik naai zelf graag maar er zijn op internet niet veel patronen te vinden .kan wel zeggen helemaal niet.

als jullie leuke dingen weten.ik sta er voor open.

alvast bedankt voor de moeite

groetjes corien

• Scarlet

Ik heb 2 jaar geleden een Winnie the Pooh kapstok gemaakt voor mijn dochtertje haar slaapkamertje met een bijpassend nachtlampje en daar ben ik hartstikke trots op. Ook heb ik een zelfgemaakte kerststal, helemaal van hout die tot mijn stomme verbazing zeer goed gelukt was. Mijn man heb ik vorig jaar kunnen verblijden met een Egyptisch schaakspel. Komende zomer wil ik aan de slag met wat dingetjes voor de keuken.

doeg, groetjes van Scarlet.

• corien

hoi scarlet

hartstikke leuk allemaal zeg.

je bent ook lekker creatief bezig hoor ik.wat ben je allemaal van plan om te maken voor in je keuken.ben erg nieuwsgierig .

doei doei

groetjes corien

• Scarlet

hoi Corien,

Afgelopen zomer ben ik begonnen met een staande servethouder met 3-d druivenmotief die nog afgemaakt moet worden. Ook heb ik de tekeningen voor een koeien keukenrolhouder al op hout gezet, maar nog niet uitgezaagd. Ik wil ook nog een koffiefilterhouder maken. Het meeste werk ik met hout, maar omdat het zagen zoveel rotzooi geeft, doe ik dat alleen in de zomer omdat ik dat dan buiten kan doen. Ik heb ook een 6 jaren plan (waar ik al 2 jaar mee bezig ben) en dat is een poppenhuis voor barbiepoppen. Ik moet nu de meubeltjes nog maken en het huis moet geschilderd worden. In de winter houd ik me bezig met het maken van kaarten, net zoals heel nederland ha ha. Heb jij nog knutselplannen voor dit jaar?

groetjes van Scarlet

• corien

hoi scarlet

leuk al die ideetjes voor in de keuken.ikben zelf meer een naaister.

we zijn het kamertje van mijn jongste aan het opknappen .

we hebben zijn bed kastje en kist een leuk blauw-wit kleurtje gegeven.

beetje strandidee.ik heb ook een dekbed genaaid (blauw/wit gestreept)en nu moet ik nog een tent maken onder zijn bed.(hij heeft namelijk een halfhoogslaper)

dus ik heb voorlopig wel wat te doen.nou de groetjes

corien

• Eva

zou zeggen te veel om op te noemen dus neem eens een kijkje op mijn homepage adres is www.decowinkelonline.nlcorien schreef:

>

> hoi scarlet

> leuk al die ideetjes voor in de keuken.ikben zelf meer een

> naaister.

> we zijn het kamertje van mijn jongste aan het opknappen .

> we hebben zijn bed kastje en kist een leuk blauw-wit kleurtje

> gegeven.

> beetje strandidee.ik heb ook een dekbed genaaid (blauw/wit

> gestreept)en nu moet ik nog een tent maken onder zijn

> bed.(hij heeft namelijk een halfhoogslaper)

> dus ik heb voorlopig wel wat te doen.nou de groetjes

>

> corien

• Eva

Hallo Corien: zou zeggen eigenlijk te veel zou namelijk willen dat een dag meer dan de 24 uur had.Ik ben in het beizt van een homepage dus daar kan je zien wat ik zo allemaal in elkaar knutsel. www.decowinkelonline.nl

Groetjes Eva

• Eva

corien schreef:

>

> hoi allemaal

>

> ik hou wel van leuke dingetjes maken.voor mijn eigen of met

> mijn kinderen.

> ik vroeg me daarom ook af wat jouw leukste knutsels zijn .ik

> naai zelf graag maar er zijn op internet niet veel patronen

> te vinden .kan wel zeggen helemaal niet.

> als jullie leuke dingen weten.ik sta er voor open.

>

> alvast bedankt voor de moeite

>

> groetjes corien

Te veel om op te noemen, 24 uur per dag mag van mij wel 48 uur worden zou zeggen kijk eens op mijn homepage www.decowinkelonline.nl dan zie je wel wat ik bedoel. groetjes Eva