traktatie idee bij geboorte

• anne mama van robin.

hallo.

wie heeft er een leuke tip om te trakteren op de peuterspeelzaal van ons dochtertje met de geboorte van haar broertje of zusje.

het idee van de lange vinger met muisjes kennen we al.

alvast bedankt groetjes anne en robin en ????

• Adrie

hallo

luiertje:

van papier een luiertje vouwen, een strikje erop plakken, spekjes erin.

of

van stof een luiertje vouwen met een speldje dichtmaken, spekjes erin doen.

• corien

hoi anne

je hebt van die kant en klare spekken met muisjes bij de jamin erg leuk,of rose of blauwe snoepjes bij elkaar in een zakjemet een lintje.je kan ook jodekoeken met een beetje gesmolten witte chocola inde muisjes dopen.ik heb ook wel eens gehoord van die kleine flesjes die je in het zieken huis gebruikt gevuld met rose of blauwe snoepjes.je kan ook gewoon van die witte muizen snoepjes met een lintje erom geven.nou ik hoop dat je er wat aan hebt.veel succes.

groetjes corien

• anne mama van robin.

bedankt dames goede tips daar brei ik wel op verder.

groetjes anne en robin en?????

• kerstin van velden

Hoi,

Heb je nog veel reacties gekregen? Ik ben nl. naar hetzelfde op zoek. Ik kan uiteraard ook een berichtje plaatsen maar misschien zou je zo vriendelijk willen zijn om de ideetjes ook naar mijn e-mail adres door te sturen.

Ik verwacht eind maart ons 2e kindje en mijn dochter zit sinds kort ook op

de peuterspeelzaal. Ik wil haar ook iets orgineels laten tracteren, maar vindt

alleen verjaardagstractaties op de site.

Bij voorbaat dank voor je moeite!!

Groetjes

Kerstin van Velden

• corina

kleine cakejes bakken, in van die papiertjes, beetje slagroom erop spuiten en dan muisjes erop strooien, dit heeft mijn zoontje ook op de peuterspeelzaal getrakteerd

• anne mama van robin.

hoi.

soory voor de late reaktie maar ik heb zelf iets bedacht om te trakteren bij de hema hebben ze snoep spenen die doe ik dan in een doorzichtig zakje met een mooi lintje er om en daar een kaartje aan met een leuke tekst.

mischien ook een tip voor jou .

sukses