kinderkamerideetjes voor jongen van 18 maanden

• corien

hallo allemaal

ik ga de kinderkamer van mijn zoon van 18 maanden veranderen.

we hebben al een bed ,kist en kastje.Heeft iemand leuke ideetjes om het toch een leuke jongenskamer te maken.het is nog allemaal onbehandeld dus we kunnen nog alle kanten op.

groetjes corien

• Miriam

je zou er een strandkamer van kunnen maken, met een schatkist.. of juist iets met auto's.. weet niet precies wat je zoontje leuk vindt..

• corien

hoi miriam

mijn zoontje vind auto's wel erg leuk

zelf zat ik ook aan een strand kamer te denken

maar iets met auto's lijkt me ook wel erg leuk.

groetjes corien.

• corien

hoi miriam

mijn zoon vind auto's helemaal geweldig dus dat zou ook wel erg leuk zijn om dat in zijn kamertje te verwerken ,maar wat moet je dan doen om die auto's terug te laten komen.

groetjes corien

• corien

hoi miriam

mijn zoon vind auto's helemaal geweldig dus dat zou ook wel erg leuk zijn om dat in zijn kamertje te verwerken ,maar wat moet je dan doen om die auto's terug te laten komen.

groetjes corien

• Miriam

hahahaha, wat een site he, je berichtje wordt pas een dag later neergezet..

Je zou simpel effen behang kunnen nemen en dat al een band erover heen laten lopen met auto's erop. Als je geen behang neemt kun je tegenwoordig ook geweldige grote plakstickers halen in de vorm van een auto. Die zou je kunnen gebruiken op de wanden of deuren. Je kunt de handvaten van de kast en of deur veranderen in stuurtjes. Of wielen. Een autokleed op de grond is natuurlijk ook het einde.. De kist zou je ook om kunnen toveren tot een auto, vier wielen aan de zijkanten, en twee ronde koplampen aan de voorkant. Misschien kun je ook nog een lamp ophangen in de vorm van een auto. Die kun je ook zo kopen dacht ik.

Als je kiest voor de strandkamer, kun je de kast blauw-wit verven in strepen. De kist kun je wit verven en beplakken met schelpen.

Heb je zo wat ideeen??

Groetjes miriam

• Anja (kleurplaat, knutselen)

Hoi Mirjam,

Niet altijd een dag later maar wel iets later, dat klopt…. Dat komt dat ik alle berichtjes lees voor ze geplaatst worden. Dit is helaas nodig omdat sommige mensen de prikbord misbruiken voor allerlei dingen die er niet thuis horen.

Hopelijk begrip hiervoor.

Groetjes

Anja (beheerder kleurplaat.startpagina.nl, knutselen.startpagina.nl)Miriam schreef:

• mark

een junglekamer !!! halver rieten matten (schutting) aan de muur, erboven behang met junglefiguren (stickers te koop bij Praxis) en je zou zelfs grastapijt op de grond kunnen doen. Mijn nichtje had ook zo'n kamer, en het was prachtig

• Miriam

ja hier heb ik wel begrip voor, alleen je kan niet zien of je berichtje geplaatst wordt, vandaar dat ik dacht dat het niet werkte. Vandaar ook meerdere dezelfde berichtjes. Nu snap ik het wel, maar vond het eerst toch wel raar dat mijn berichtje er niet gelijk bijstond.

Bedankt voor de uitleg.

Groetjes Miriam

• Miriam

das wel een heel leuk idee zeg, je zou zelfs van die lianen kunnen ophangen met daarin een knuffelaap of slangen, die kun je bij die ikea kopen van die hele lange..