Winter knutselidee?????

• Shanta (staigiaire)

Wie heeft er een leuk knutsel idee voor de winter???Het is voor in een kinderdagverblijf, in de babygroep. Sneeuwpoppen hebben ze al…

Ik moet de baby's wel laten kleuren met hun handjes.(leuk vinden ze het niet maat het is verplicht..)

Ik weet niks, wie helpt me???

oja, ik had wel zitten denken aan schaatsen uit te knippen uit karton en die door kindjes ‘laten ’ verven. En dasjes, handschoenen. Wat vinden jullie hiervan??

Groetjes,

• pauline

Ik weet niet wat de kinderen op het kinder dag verblijf allemaal kunnen maar je kunt misschien sneeuw poppen maken zoek ik een winter boekje een grote sneeuw pop je kunt z''n boekje halen in de bieb.Zoek een leuke sneeuw pop uit met niet teveel frutsels er aan kopieer deze heel groot trek hem dan over op wit karton laat de kinderen het uit prikken, ook een sjaaltje en of mutjes kun je over trekken op gekleurd papier bvb blauw voor de sjaal en zwart voor het hoedje laat de kinderen dat ook uit prikken en het neusje kun je zelf even uit knippen uit oranje papier, plak dit als aan en op elkaar en dat op een vel of los dat kun je zelf nog bepalen teken er zelf een leuk gezichtje op. en klaar is je sneeuwpop.