kerststal

• Jackie

Voor de kerst wil ik graag een echte houten kerststal maken, heeft iemand een idee waar ik een ontwerptekening hier van kan vinden? Of andere tips?

• dinie

hoe groot moet die zijn ,en is een foto ook goed

.maar de maten kun je zelf wel uit zoeken en wil stro op het dak of wat anders.heb je echte beelden of wat anders laat het eens horen .dinei

• Jackie

Echt een idee hoe groot weet ik nog niet maar wel, iets van 30, 35 cm breed? Ik wil met mos, schors en berketakken de stal bekleden. Ik wil ook echte beeldjes erin zetten. Een foto is ook goed, alle ideeën zijn welkom!dinie schreef:

>

> hoe groot moet die zijn ,en is een foto ook goed

> .maar de maten kun je zelf wel uit zoeken en wil stro op het

> dak of wat anders.heb je echte beelden of wat anders laat het

> eens horen .dinei

• Avantgarden decorations

Wil je de beeldjes zelf gieten of van polytex maken? Kijk dan eens op http://members.lycos.nl/avantgarden49/ Meer weten stuur dan een mailtje.

• Alice

Ik heb een kerststal gemaakt van hout met de figuurzaag. Als voorbeeld heb ik het boekje van Dick Bruna, Kerstmis, gebruikt.(geleend bij de bieb.) Je kunt het bij de copierette naar wens vergroten of verkleinen. Het is heel mooi geworden en ik heb veel complimenten gehad.

• Alice

Uit het boekje “kerstmis” van Dick Bruna heb ik de voorbeelden voor een kerststal gehaald. Je kunt het naar wens bij de copierette verkleinen of vergroten. Het is heel mooi geworden.Jackie schreef:

>

> Voor de kerst wil ik graag een echte houten kerststal maken,

> heeft iemand een idee waar ik een ontwerptekening hier van

> kan vinden? Of andere tips?