Hallo,
Ik ben op zoek naar het ontwerp van een luiertaart als kraamcadeau.
Wie kan mij hier aan helpen.
hoi
ik heb geen site voor je waar een luiertaart op staat, maar volgens mij is deze wel te vinden als je een zoekmachine opdracht geeft te zoeken op luiertaart.
ik heb hem zelf op deze manier gevonden en nagemaakt.
maakt rolletjes van de luiers met bijvoorbeeld het gekleurde randje van de luier naar 1 kant.
de rolletjes zet je op een bordje tegenelkaar aan en bind je vast met een rose of blauw lintje, daarboven op maak je weer een stapel maar dan kleiner als de vorige, als laatste nog een laag, bovenin kan je kleine kaarsjes steken of bijvoorbeeld een knuffel erop plaatsen.
ik hoop dat je hier wat aan hebt.
groetjes linda
Hallo, ooit heb ik eens een luiertaart gemaakt, van gewone luiers. je kan ook pampers nemen, maar word aanzienlijk duurder.
Je vouwt de luiers dubbel, en met naald en draad naai je ze aan elkaar, zodat je een ronde taart krijgt, in het middengat stop je een leeg closterolletje. de bovenste laag doe je ook zo alleen mag het middengat kleiner worden. de laag moet kleiner zijn dan de onderste laag, net als bij een echte taart.
Als laatste rol je 3 luiers op, naai die ook met steken vast, en legt die op de kleinste laag. het is een beetje priegelen.
daarboven op had ik een paar sokjes vastgezet, maar je kan natuurlijk ook een knuffeltje gebruiken.
Met 2 linten om de taartlagen als afwerking. En tussen de luiers had ik eendjes kleine stukjes zeep geplaatst op een prikkertje.
Met kleine kunstbloemetjes heb ik het geheel afgewerkt.op een groot bord, of uitgezaagd stuk dun hout zetten en inpakken met folie.
(Ik hoop dat het plaatje wat ik erbij probeer te doen lukt)
Maar met een beetje fantasie kan je er heel wat leuks van maken.
succes m.v.g Irene
Misschien is het ook leuk om een krans te maken voor de pasgeborene.
Koop bij een tuincentrum/hobbyzaak een krans van hooi(of maak er zelf een op een strokrans die je omwikkelt met hooi) en maak deze leuk op met allerhande baby artikelen speentje,sokjes,miniluiertje,kammetje, en stekkertjes met een ooievaar ofzo, je kunt hem ophangen aan een lint die leuk staat bij het kamertje of natuurlijk blauw of roze.
Als je nog de tijd hebt om hem te maken kun je alle winkels afstruinen en dan zie je dat er erg veel dingen bruikbaar zijn
Succes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?