babyborn patronen

• Jackie

Aangezien sinterklaas weer in aantocht is, kan iemand mij helpen aan babyborn kleding patronen?

• irene

http://www.breien-met-plezier.nl/

Hallo , op bovenstaande link, kon je altijd patronen voor baby born vinden en gebruiken. maar nu omdat veel mensen deze patroontjes gingen verkopen, kan je door middel van het sturen van een envelop en postzegels, deze patroontjes krijgen.

Je moet maar even rondsnuffelen op bovenstaande link.

Het zijn leuke patroontjes. veel succes, m.v.g irene

• Jackie

Dan voor je reaktie Irene, helaas zoek ik geen breipatronen maar naaipatronen! Nog een tip voor me?

• Irene

Hallo Jackie, naaipatroontjes zijn heel moeilijk te vinden op het net.

Maar misschien kan je eens kijken in de bibliotheek.

Ik meen dat er ooit iets in een burda heeft gestaan, zeker weten doe ik het niet.

Ik heb geen idee verder, mocht ik nog ergens wat ontdekken laat ik het natuurlijk weten. gr. irene.

• anna

Hallo Jackie,

Kijk eens op www.knipmode.nl , en klik dan naar Knippie. Daar kun je het knippie poppenkleertjesboek bestellen.

Ik weet dat er een ( hele) tijd geleden een babyborn-patronenblad bij een uitgave van de Knippie zat.

gr. Anna

• Sylvie Schulz

In de Groter Groeien heeft een poosje terug een patroon van een jurkje gestaan.

Groeten en succes.

Sylvie

• mary

hoi,

je kan ook patronen bestellen via www.wollyonline.nl.

per patronenboekje kost het 7,50 euro en daar komen de verzendkosten nog bij.

je kan daar ook patronen kopen voor baby chou chou en baby annabell.als je op marktplaats kijkt dan moet je al gauw 2,00 per patroontje betalen dus dit is echt niet duur.

groetjes mary