PATRONEN

• Anja (kleurplaat, knutselen)

Op de knutselen.startpagina.nl een nieuw blok met strijkkralen patronen (perler beads, fuse beads) Heel veel leuke ideeen: fotolijsten, 3d vogel, doosjes maken, tissuebox , en nog veel meer.

Het was even flink zoeken maar eindelijk maar toch een flink aantal leuke links, voor de links naar perler beads zijn errug leuk!!!!

Anja

Veel plezier!!!!!!!!!

Op de knutselen.startpagina.nl een nieuw blok met strijkkralen patronen (perler beads, fuse beads) Heel veel leuke ideeen: fotolijsten, 3d vogel, doosjes maken, tissuebox , en nog veel meer.

Het was even flink zoeken maar eindelijk maar toch een flink aantal leuke links, voor de links naar perler beads zijn errug leuk!!!!

Anja

Veel plezier!!!!!!!!!

Anja

Veel plezier!!!!!!!!!

• ramona

heb je misschien ook een patroon van bob de bouwer

of weet je waar ik die moet zoeken.

ik heb ook wel interesse in die van barbie

alvast bedankt

• irma

hallo,

ik weet waar je wezen moet.

als je me je email doorgeeft zal ik je het sturen.

groetjes irma

• irma

hai, kijk eens bij www.knutselen.startpagina.nl

daar kan je een heleboel weghalen of www.clubs.nl en dan naar hama strijkkralen gaan.

groetjes irma

• Suzanne

Hoi Sharon,

Ik ben op zoek naar een patroon van een (simpele) zitzak. Misschien kan je me helpen?

Ik werk in het speciaal onderwijs met zeer moeilijk lerende kinderen van ongeveer 6 jaar. De zitzak is bedoeld voor in de snoezelhoek en die zitzak wil ik graag vullen met piepschuimbolletjes. Weet jij waar ik die kan vinden?

Alvast bedankt!

Suzanne Smolders

• sharon koewe

hoi suzanne

ka je me meschien een mail sturen met je goede e.mail adres.

ik heb wat voor je, wat je zoekt een zitzak.

ik hoop snel wat van je te horen

vriendelijke groet sharon koeweSuzanne schreef:

>

> Hoi Sharon,

>

> Ik ben op zoek naar een patroon van een (simpele) zitzak.

> Misschien kan je me helpen?

> Ik werk in het speciaal onderwijs met zeer moeilijk lerende

> kinderen van ongeveer 6 jaar. De zitzak is bedoeld voor in de

> snoezelhoek en die zitzak wil ik graag vullen met

> piepschuimbolletjes. Weet jij waar ik die kan vinden?

>

> Alvast bedankt!

>

> Suzanne Smolders

• sharon koewe

hoi SUZANNE

ik wilde je blij maken, maar je e/mail adres doet het niet.

stuur je me een mail alsjeblieft.

vriendelijke groet sharon koewe

• petra

hallo Sharon,

Als moeder van 3 meisjes die nu met poppen gaan spelen likjkt het me leuk om wat meer kleertjes voor de poppen te gaan maken. Ik begreep uit jouw mailtje dat jij hier meer informatie over had. bij deze vraag ik jouw dan ook graag meer informatie.

alvast hartelijk dank

petra