Houten bewegende vogel

  • Jan Aalbers

    Ik zoek ook zo'n tekening, kan ik misschien een kopie krijgen?

  • Gwen

    Hallo!

    Ook ik ben al jaren op zoek naar de bouwtekening van de mooie grote bewegende trekvogel!!

    Zou ik alsjeblieft ook een kopie mogen? U zou mij er erg blij mee maken!

  • Coos

    Hoi Het is al een aantal jaren na je eerste antwoord, maar ik zie dat er nog steeds op gereageerd wordt.

    Zou je de tekening kunnen scannen en naar me mailen of opsturen?

  • jan

    beste Jeanne,

    Ik was opzoek naar een mobiele vogel om zelf te maken toen ik op deze site iets vond.

    Wij zijn op school bezig met de voorbereidingen voor de eind musical voor groep 8 en hebben daarvoor mobiele vogels nodig.

    Nu zag ik dat U een bouwtekening had van die vogel. Zou U die naar mij willen mailen dan kan ik er een paar maken voor de musical.

    Bijvoorbaat hartelijk dank.

    Groet Jan

  • Hanne

    Hallo

    Is het mogelijk om deze tekening door te sturen of op dit forum te plaatsen aub?

    mvg, Hanne

  • Jack

    Lieve mensen, in de jaren 90 heb ik een bedrijfje gehad in houten speelgoed, waarbij ik het model had van een soort eend.

    Nu ben ik bezig voor de hobby weer opnieuw op te starten met figuurzagen. Jammer genoeg heb ik geen enkel model meer.

    Sinds enkele dagen heb ik 3 nieuwe modellen weten te bemachtigen, vleermuis, vlinder, vogel. Wie weet kunnen we onderling elkaar helpen en modellen ruilen onder elkaar.