gratis theezakjes

• Ilse

Ik ben al veel mensen blij kunnen maken met theezakjes, maar ik heb nog wat over. Dus als hier nog belangstelling voor is, stuur een lege envelop met postzegels (voor 250 gram is 4 x 0,39 euro) aan jezelf geadresseerd, naar:

Lingestraat 14

7471 BV Deventer

• danielle

Hoi Ilse,

Onwijs bedankt voor je theezakjes!! Echt super hoor, mocht je nou niemand vinden kan ik ze nog wel gebruiken want ik ga met mensen uit het bejaardenhuis namelijk theezakjes vouwen, dus kan ik er een heleboel gebruiken. Alvast Bedankt,

Danielle.

• Ilse

Hi Danielle,

Dus je was er blij mee? Laat ik het zo met jouw afspreken, als er binnen een week geen andere belangstellende zijn, dan geef ik jouw een seintje o.k.?

Een goede weekende.

Groetjes Ilse

• danielle

Hoi Ilse,

Perfect plan! Echt super en onwijs bedankt nog he voor de moeite.

Ik hoor het nog wel,

Fijn weekend,

Danielle

• Tanny Timmerman

hoi Ilse

Wat leuk at jij al zo veel mensen blij hebt kunnen maken met de theezakjes

ook langs eze weg harstikke bedankt dat ik nog een enveloppe mocht opsturen ga de aanomende winter net als danielle in een zorgcentrum met de bejaarden knutzelen dus harstikke leuk dat ik ze van je kreeg

groetjes tanny

• Tanny Timmerman

hoi Ilse

Wat leuk at jij al zo veel mensen blij hebt kunnen maken met de theezakjes

ook langs eze weg harstikke bedankt dat ik nog een enveloppe mocht opsturen ga de aanomende winter net als danielle in een zorgcentrum met de bejaarden knutzelen dus harstikke leuk dat ik ze van je kreeg

groetjes tanny

• Ilse

Beste Danielle,

Jammer genoeg voor jouw, maar er zijn nog enkele mensen geweest die belangstelling hadden voor theezakjes. Hopelijk kan je met het aantal theezakjes

die je reeds ontvangen hebt nog een hele tijd vooruit.

Groetjes,

Ilse

• danielle

Hoi Ilse,

In ieder geval bedankt, ik kan voorlopig vooruit. Nogmaals bedankt voor de moeite.

Fijn weekend,

Danielle

• hadassa

Hallo

ik had bij de andere ook al gestuurd maar

ik ben nog niet zo oud maar een vriend van mij is een fanatieke spaarder ik zou ze graag voor zijn verjaardag geven

mag ik dan vragen of ze er nog zijn en hoeveel de verzendkosten dan zijn

en zou graag hebben dat u mij verteld hoeveel he er ongeveer zijn

u zou mij hier erg veel plezier mee doen

ik hoop ten zeerste dat ze er nog zijn

H. 14 jaar