kraam-bedankjes

• monique

hallo allemaal

Ik ben momenteel 30 weken zwanger en ben zo zachtjes aan aan het nadenken over bedankjes voor op ons kraamfeest. Ik wil graag zelf iets gaan maken. Mijn vraag is dus: wie heeft er nog leuke, originele, niet-te-dure en niet-te-moeilijke (ik moet er nl ongeveer 100 hebben) ideeen.

Ik heb zelf al wel wat ideetjes maar wie weet komt een van jullie met HET idee. Ik wacht met spanning af.

Groetjes, Monique

• Sandra

Beste Monique,

Heb je al eens gedacht om iets te maken met snoepjes. Op pepperprint.nl kan je zien wat er allemaal mogelijk is. Ze hebben algemene baby opdrukken maar het is ook mogelijk om de naam en geboortedatum te laten drukken op bijv. grote pepermunten of lolloies. Ze leveren snel en correct, weten we uit eigen ervaring. Je kan ze ook altijd bellen en willen voorbeelden opsturen. Zelf kan je dan nog leuke kleine doosjes of zakjes maken, om de snoepjes in te doen.

Alvast een hele gezellig kraamtijd gewenst, Sandra

• mevr de vries

toen onze jongste is geboren had ik sigaartjes voor de mannen met een blauw lintje er om en voor de vrouwen had ik kleine baby sokjes gebreid met potpori er in

en voor de kinderen had ik een sate prikker een houten knoopje er op bij de hobbij winkel haar kopen dat er op plakken gezichtje er op getekend weer een lintje onder het kinnetje kaartje er aan met ik ben geboren ( naam kind)

en spekkies eraan

hoop dat je er iets aan hebt

gerda de vries