tractaties op babygroep

• nathalie

hallo,

Ik heb en tijdje stage gelopen op een babygroep en nu moet ik volgende de week afscheid nemen maar nu komt het probleem, wat moet ik trakteren?

Ik wil eens iets orgineels doen wat de kinderen lekker vinden maar dat ook leuk is om te bekijken, dus hebben jullie een leuk idee stuur hem gerust op en wie weet kan ik er wat mee.

groetjes nathalie

• Fransje

Plasic bekertje vullen met doosje rozijntjes oid, touwtjes aan bevestigen met daartussen een ballon: zo maak je een luchtballon, in het bekertje zit iets lekkers, met de ballon kunnen ze later spelen.

Een leidster op ons KDV had zelf babyt-shirtjes beschilderd, met kusjes van…(en dan haar naam) Maar dat is nogal bewerkelijk, ze liep al een heel jaar stage bij de babygroep. Gewoon goedkope t-shirts van zeeman en stofverf en stofstiften gebruiken.Ze had zo'n muis van de boekjes van max veldhuis erop geschilderd met een paar hartjes erbij.

Er is ook iemand geweest die bellenblaas had voorzien van een eigen etiquette. Dus op de computer met een fotootje erbij en een leuke tekst etiketjes gemaakt en op de bellenblaas geplakt, oude etiket er eerst afweken.

Hopelijk zit er een ideetje bij !

Veel succes!

Fransje