weet iemand iets leuks om met een heksenbezem te maken
Ik heb vorig jaar een zinken emmer gevuld met aarde en plantjes daarin heb ik een heksenbezem gezet, in het veeg gedeelte heb ik een rietenmandje gedaan, goed in het midden doorduwen. En deze ook weer gevuld met hangplantjes.
Vooral hedera staat er erg leuk in die groeien hard en dat komt leuk door de takken van de bezem of een hanggeranium is leuk dit geeft weer wat kleur. Ook leuk is om er een windlicht in te zetten met een waxinekaarsje en een kunsthedera door de takken te weven en iets over de steel te laten hangen.
Hopelijk heb je er iets aan succes!!
oke, ik snap er werkelijk helamaal niets meer van!!! Wat een choas berichtjes. Al met al samengevat zijn alle mogelijke vragen bovenstaand beantwoord. Het betreft een heksenbezem.
Hoe maak ik een heksenbezem? Is beantwoord, maar niet de vraag.
Wat kan ik maken met een heksenbezem? Is beantwoord, maar schijnt ook de vraag niet te zijn.
Dus is de vraag heksenbezem als hobby-werktuig? Is ook al beantwoord.
Zijn er nog meer vragen betreffende deze bezem mogelijk (behalve: hoe kan ik erop vliegen)??????
je hebt mensen en potloden en schrijven doen we allemaal
zo moeilijk is het toch niet om te begrijpen wat ze bedoeld
je pakt een bezem neemt in het midden een handvoleruit en wikkeld dit stevigop met wikkeldraad ongeveer 35 cm dan druk je in het stuk wat je over hebt een dot hooi zodat je de ronding van een kop krijgt ook dit wikkel je weer in met wikkel draad
het laatste stukje deel je in tweeen en wikkeld dat ook dat weer in dan heb je in principe al een cogel
nu neem je aan de zijkanten daar van twee plukken en wikkeld dat ook weer in zodat je vleugels hebt
hoop dat je het een beetje snapt je hebt nu dus een vogel
en in het midden kun je een leuke hedra zetten
je kan ook nog een poes maken etc etc
maar daarvoor zijn er in de boekhandel wel boekjes te koop om je dat uit te leggen gaat me iets te ver
anders moet je je adress ff toemailen huisadress
dan kan ik het voor je kopieeren en op sturen
veel plecier
gerda
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?