heksenbezem

• kees

weet iemand iets leuks om met een heksenbezem te maken

• annelies

gewoon een stok met wat kleine stokjes eraan vastbinden zo moeilijk is dat toch niet

• f.fokkema

hallo kees

in de winter hang ik er altijd vetbollen voor de vogels in

daar heb je nu dus niks aan maar misschien is dat iets om in

je achterhoofd te bewaren

• Corine

Ik heb vorig jaar een zinken emmer gevuld met aarde en plantjes daarin heb ik een heksenbezem gezet, in het veeg gedeelte heb ik een rietenmandje gedaan, goed in het midden doorduwen. En deze ook weer gevuld met hangplantjes.

Vooral hedera staat er erg leuk in die groeien hard en dat komt leuk door de takken van de bezem of een hanggeranium is leuk dit geeft weer wat kleur. Ook leuk is om er een windlicht in te zetten met een waxinekaarsje en een kunsthedera door de takken te weven en iets over de steel te laten hangen.

Hopelijk heb je er iets aan succes!!

• kees

misschien niet goed gelezen, met een heksenbezem iets maken, niet hoe ik hem maak

• kees

ik bedoel om te knutselen met een heksenbezem, niet hoe

• Corine

dan zal ik het wel niet goed gelezen hebben, maar ik kan er niks anders van maken. Wat bedoel je nu precies, wat ik heb omschreven is gemaakt met een kant en klare heksenbezem. Wil je weten hoe je een heksenbezem maakt????

• dinie

daar werd vroeger bij ons het erf mee aan geveegd,maar dat zal dan ook de bedoeling wel niet zijn.dus geef nog maar eens een uitleg voor ons allemaal groeten diniekees schreef:

>

> ik bedoel om te knutselen met een heksenbezem, niet hoe

• Fiona

oke, ik snap er werkelijk helamaal niets meer van!!! Wat een choas berichtjes. Al met al samengevat zijn alle mogelijke vragen bovenstaand beantwoord. Het betreft een heksenbezem.

Hoe maak ik een heksenbezem? Is beantwoord, maar niet de vraag.

Wat kan ik maken met een heksenbezem? Is beantwoord, maar schijnt ook de vraag niet te zijn.

Dus is de vraag heksenbezem als hobby-werktuig? Is ook al beantwoord.

Zijn er nog meer vragen betreffende deze bezem mogelijk (behalve: hoe kan ik erop vliegen)??????

• mevr de vries

je hebt mensen en potloden en schrijven doen we allemaal

zo moeilijk is het toch niet om te begrijpen wat ze bedoeld

je pakt een bezem neemt in het midden een handvoleruit en wikkeld dit stevigop met wikkeldraad ongeveer 35 cm dan druk je in het stuk wat je over hebt een dot hooi zodat je de ronding van een kop krijgt ook dit wikkel je weer in met wikkel draad

het laatste stukje deel je in tweeen en wikkeld dat ook dat weer in dan heb je in principe al een cogel

nu neem je aan de zijkanten daar van twee plukken en wikkeld dat ook weer in zodat je vleugels hebt

hoop dat je het een beetje snapt je hebt nu dus een vogel

en in het midden kun je een leuke hedra zetten

je kan ook nog een poes maken etc etc

maar daarvoor zijn er in de boekhandel wel boekjes te koop om je dat uit te leggen gaat me iets te ver

anders moet je je adress ff toemailen huisadress

dan kan ik het voor je kopieeren en op sturen

veel plecier

gerda