Hallo allemaal.
Wie heeft er nog originele iedeen voor vaderdag. De kinderen maken vaak erg leuke dingen op school maar ik vind het leuk om thuis ook wat te knutselen met de kinderen. Wie helpt me?????
Hoi,
Ik maak dit jaar samen met de kinderen uit mijn groep een verjaardagskalender, ik heb dan per jaargetij een kalenderblad waar de kinderen zelf iets bij knutselen, een waterverf tekening, een vouwwerkje, een kleurplaat, enz. je kunt natuurlijk ook een blad per maand maken, leuk voor op de toilet!!!!!!!!!!!
Vorig jaar heb ik een placemat met de kinderen gemaakt, handjes verven en erop drukken, een tekening en een vouwwerkje met daarin hun foto en daarna geplastificeerd, dit was een groot succes,
Ik hoop dat je hier iets aan hebt, succes
Clairette
Wij maken dit jaar in de groep een koffietraktatie voor vaderdag. Op stevig karton hebben we voor ieder kind een koffiekan getekend, welke de kinderen versieren en daarna uitprikken. Op de koffiekan wordt het versje geplakt dat aan vader wordt voorgedragen. Aan de koffiekan bevestigen we in een boterhamzakje koffie (genoeg voor een kop koffie) en in een ander zakje stoppen we een klontje suiker en een pakje melk. Zo krijgt vader een kopje koffie.
Misschien heb je er nog iets aan,
Kirsten
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?