Moederdag

  • Estelle

    Hoi allemaal,

    Wie weet wat leuke dingen om te maken i.v.m. moederdag.

    Ik heb al veel op internet gezocht, maar daar is alles toch wat meer op de oudere kinderen gericht, ik ben meer op zoek naar knutsel-dingen voor kinderen in de leeftijd van 1 tot 4 jaar.

    Ik hoop wat leuke tips te krijgen wat makkelijk te maken valt.

    Groetjes

    Estelle

  • Diana

    Hallo Estelle,

    Als je een houten kleerhanger hebt, kunnen de kinderen die gaan beschilderen of een porseleinen mok of bord kunnen ze ook mee schilderen met poppetjes ofzo.

    Het is maar een idee.

    Groetjes Diana

  • Moniek

    Je met klei hele leuke dingen maken en anders probeer je om een kartonnen doosje leuk te versieren.

  • Moniek

    Je met klei hele leuke dingen maken en anders probeer je om een kartonnen doosje leuk te versieren.

  • Moniek

    Je met klei hele leuke dingen maken en anders probeer je om een kartonnen doosje leuk te versieren.

  • tina

    :) lekker puhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Elseline

    ———————————————————————————————

    Zie hier een aantal leuke voorbeelden voor knutselen Moederdag:)

  • Zenne

    Bedankt! Hier staan genoeg ideetjes om moeder te verrassen op moederdag.