Wie heeft er een idee?

• Claudia

Hallo allemaal,

Inmiddels ben ik eruit wat ik als bedankjes ga weggeven op mijn bruiloft.

Alles wordt verpakt in kleine houten doosjes.

En daar ligt nu mijn probleem. Hoe maak ik die saaie doosjes wat leuker?

Het zijn ronde, licht houten doosjes, erg dun materiaal.

Hoe zijn die op een simpele en liefst enigszins snelle manier te versieren / decoreren? ( Heb alleen de zondagen om het te doen vandaar)

En wat is straks de beste manier om de kaartjes hier aan te bevestigen?

Groetjes Claudia

• diana stierp

Ken je de techniek FLORAL PUNCH.

dit zijn bloemetjes maken met een pons,ik wil je nog wel uitleggen hoe het moet en je hierbij dan mee helpen,ik hoor het wel van je,maar het resultaat is wel heel leuk.

groetjes dianaClaudia schreef:

>

> Hallo allemaal,

>

> Inmiddels ben ik eruit wat ik als bedankjes ga weggeven op

> mijn bruiloft.

> Alles wordt verpakt in kleine houten doosjes.

> En daar ligt nu mijn probleem. Hoe maak ik die saaie doosjes

> wat leuker?

> Het zijn ronde, licht houten doosjes, erg dun materiaal.

> Hoe zijn die op een simpele en liefst enigszins snelle manier

> te versieren / decoreren? ( Heb alleen de zondagen om het te

> doen vandaar)

> En wat is straks de beste manier om de kaartjes hier aan te

> bevestigen?

>

> Groetjes Claudia

• diana stierp

KEN JE DE TECHNIEK FLORAL PUNCH

Dit zijn bloemetjes maken met ponsjes

AIS JE MEER WIL WETEN OVER HET HOE EN WAT,ik wil je ook nog wel helpen hoor.

JE KAN IN IEDER GEVAL HEEL WAT KANTEN HIERMEE OP!!!!

mail me maar

groetjes diana

• Sylvie

Servettechniek?!

Volgens mij kun je met de perforator een gaatje erin maken omdat het zo'n dun hout is. Dit zou je dan in de zijkant van het doosje of het dekseltje kunnen doen. Eerst maar even proberen. Of met een dikke naald een gaatje maken en het lintje/draadje erdoor rijgen.

• Ester

Ikzelf zou die doosjes beplakken met mini plaatjes van servetten met menage; dmv een perforator, een bijpassend lintje bevestigen, in de kleur van het plaatje. Iets toepasselijks bv duiven, hartjes etc voor de plaatjes. Veel succesClaudia schreef:

>

> Hallo allemaal,

>

> Inmiddels ben ik eruit wat ik als bedankjes ga weggeven op

> mijn bruiloft.

> Alles wordt verpakt in kleine houten doosjes.

> En daar ligt nu mijn probleem. Hoe maak ik die saaie doosjes

> wat leuker?

> Het zijn ronde, licht houten doosjes, erg dun materiaal.

> Hoe zijn die op een simpele en liefst enigszins snelle manier

> te versieren / decoreren? ( Heb alleen de zondagen om het te

> doen vandaar)

> En wat is straks de beste manier om de kaartjes hier aan te

> bevestigen?

>

> Groetjes Claudia

• diana stierp

HAD JE NOG WAT AAN HET IDEE MET DIE PONSJES WAT IK JE GESTUURD HAD,MET DE UITLEG,IK HOOR HELEMAAL NIETS MEER VAN JE,BEN WEL EEN BEETJE TELEURGESTELD DAT JE ME NIET EVEN EEN MAILTJE TERUG STUUR,DIT KOST TOCH NIET ZOVEEL MOEITE???

GROETJES DIANA

• Lieke

Hoi

Doe er een lintje om dan kun je het kaartje met een klein gaatje er in er zo aan rijgen.

• Diana

Hallo Claudia,

Dit jaar gaan wij ook trouwen, en aangezien mijn grote hobby knutselen is o.a. servetten e.d. ben ik op het idee gekomen om ze zelf bedankjes te gaan maken, ook omdat iedereen weet wat mijn hobby is en vond het erg origineel om iets zelf te bedenken. Dus heb ik bij Xenos kleine ronde houten doosjes gekocht (je kan ook andere vormen nemen).

Alle doosjes heb ik beplakt met servetten:

roosjes op de dekseltjes en hartjes/lieveheersbeestjes aan de zijkanten van de doosjes, de doosjes heb ik allemaal blank gelaten, binnenin heb ik waxinelichtjes in de vorm van roosjes gedaan, ze zijn allemaal in sillevaanfolie ingepakt met een mooi lintje eraan en zelf gemaakte kaartjes (gemaakt op de pc, visitekaartjes kan je bij o.a. Bruna halen). Alles bij elkaar met het knippen van de servetten en het beplakken van de servetten ben ik ongeveer 2 uurtjes mee bezig geweest.

Het ging om ongeveer 55 doosjes. Dus dat valt mee. En het resultaat is hartstikke mooi geworden.

Ik hoop dat ik je op een mooi idee heb gebracht. Je zou het zelf uit kunnen proberen en dan kan je zelf zien wat je ervan vind, laat het desnoods een goeie vriendin of iemand anders zien, dan kan je aan hun reactie horen wat ze ervan vinden.

Ik wens je veel geluk verder in je huwelijk.

Met vriendelijke groet,

Diana

• Monique

Hoi Diana,

Je hebt me op een leuk idee gebracht voor mijn eigen trouwerij. Zou je me kunnen vertellen hoeveel geld je ongeveer kwijt bent geweest in totaal? Ik heb in totaal ca. 100 presentjes nodig!

Bedankt voor de tip,

Groetjes,

Monique

P.s. antwoorden graag op monique_gerritsen@hotmail.com

• Ramona en Erik

Beste Claudia,

Gefeliciteerd! Wij gaan binnenkort ook trouwen, wij gaan bedankkaartjes laten drukken op visitekaartje-formaat (Tip: handige website is visitekaartjes zelf maken . Wij willen het kaartje samen met een kleinigheidje in een doosje doen. Ik vroeg me af voor wat voor een doosje je uiteindelijk hebt gekozen.

Ik ben benieuwd!

Groeten,

Ramona en Erik