haakpatroon pannenlap

• annemiek

Wie heeft er voor mij een patroon om een pannenlap te haken?

• brigitte

hoi, helaas ik kan u niet helpen, maar er is vast bij u in de buurt van het rode kruis een welfare groep, meestal zijn dat dames op leeftijd die bij elkaar komen om verschillende dingen te maken, dus ook pannelappen. Misschien kunnen zij u verder helpen.Veel succes. Groetjes, brigitte

• marion

Hoi Annemiek,

Beschik over - bijna - alle Ariadnes sinds 1953; zit vast wel iets voor je tussen!

groet, marion

• Ria

Ik zoek een haakpatroon voor een pannenlap in een soort bloem heb ik vroeger eens gekregen van iemand.

Maar ik heb helaas de pannenlap niet meer anders zou ik deze hiervan kunnen namaken, wie kan me hieraan helpen.

• prakorn

Hallo Marion,

Ben een vaste bezoekster van het breiforum. Heb nu een patroon op deze pagina gezocht. Ik las net dat je bijna alle Ariadnes hebt sinds 1953. Heb je misschien een patroon voor mij dat je als bestelformulier bij de Ariadne van januari 1991 kon bestellen? Het gaat om het patroon Ruitmode en de foto's van de te breien truien staan op pagina 14 in de Ariadne. Ik ben op zoek naar het patroon Beer met hoed.

Alvast bedankt voor je reactie.

Vriendelijke groet, Ellen