creatief met fietsbanden.

• Marian

Voor de bazaar van de school ben ik bezig met het maken van voorwerpen die gemaakt zijn van fietsbanden. Ik heb vissen, vogels en schoenen gemaakt. Ik ben nog op zoek naar andere voorwerpen die gemaakt kunnen worden van fietsbanden. Graag ideeen dus!

• Sylvie

Staat er in de laatste HobbyHandig geen artikel over voowerpen gemaakt van fietsbanden?!

Succes!

• Lieke

Ik heb met kinderen stempels gemaakt van fiets band

Je maakt dan dus een sabloon ,die knip je uit en plakt het op een blokje hout .

Je kunt er natuurlijk tasjes en mapjes van maken .

Je knipt een recht stuk uit en een stuk dat de helfd groter is ,

Met een ringband perforator maak je er netjes langs de rand gaatjes in en die biede kanten maak je met een leuke kleur band aan elkaar druik knoop op de klep .

Heb je hier iets aan ?

Groeten Lieke

• Marian

Ik heb inmiddels uitgevonden dat het maken een torso ook lukt met fietsbanden. Je hebt wel een stukje steekschuim nodig om het lijfje vast te zetten. Voor het rokje heb ik horrengaas gebruikt.

Bij de fietsenwinkel heb ik gemerkt dat meer mensen bezig zijn met fietsbanden. De oude banden moeten verdeeld worden. Er moeten dus nog wel meer ideeen komen!

• helma

Wie kan mij helpen aan patronen. Ik heb al vele winkels gahad. Eventueel tegen vergoeding.

• S.Benniks

Hallo ik zou graag in contackt komen met mensen om iets te maken van fietsbanden.

Is hier een club van of groepje op internet.

groet S.Benniks

• tineke

hoi ik ben op zoek maar patronen om wat te maken mijn dochter vind het erg leuk ik heb laatst een thee licht van fietsbanden gekocht erg leuk

• Thea

Wie kan mij helpen aan een patroon om een tasje of iets leuks van fietsbanden kan maken?

• ottoblouw

vraagje/ de vrouw zoekt patroon voor een egel maken van fietsband.b.v.d groeten ot

• ida

S.Benniks Schreef:

——————————————————-

> Hallo ik zou graag in contackt komen met mensen om

> iets te maken van fietsbanden.

> Is hier een club van of groepje op internet.

>

> groet S.Benniks