hallo allemaal mijn zoontje word 4 jaar en mijn vraag is of er nog iemand iets leuks weet voor een verjaardagstraktatie en gelijk een afscheid van de creche alvast bedankt groeten moontje
Hallo,
Ik zag toevallig je vraag. Ik heb het volgende gedaan bij het afscheid van de creche van mijn dochtertje. Omdat we naar het voorjaar toegaan, nou ja weinig van te merken, heb ik simpele bloempotjes(terra cotta) gekocht. Het randje heb ik met bloemetjes beschilderd en gelakt. In het potje heb ik een zakje met aarde en zonnebloempitjes gedaan. Samen met een gedichtje heeft mijn dochtertje dit gegeven aan de kindertjes, in de trant van het komende voorjaar en als de bloem bloeit denk nog eens aan mij.
De traktatie bestond uit een spiegelei! Lijkt erg leuk. Van plakjes cake steek je een rondje uit. Op dit rondje leg je ook weer een rondje kokosbrood. op het kokosbrood leg je wee een kleine halve abrikoos of perzik en klaar is je spiegelei. Bovendien is het een traktatie zonder snoep.
Mischien heb je hier iets aan. Veel succes!
Groetjes Marijke
Hallo,
Toen mijn zoon 4 werd en van de peuterspeelzaal afging heb ik een ‘gezonde egel’ gemaakt. Een kool door de midden snijden, zilverfolie erom heen doen. Een snuitje maken aan de voorkant, dropjes als ogen en neusje. En dan vol zetten met prikkers waar ik worst, kaas, mandarijn en komkommer op heb gedaan.
De kinderen hebben zitten smullen en het is weer eens wat anders dan chips en snoep.
Groeten, Marissa
Toen onze jongste dochter van de peuter ging heb ik een paar weken daarvoor een aantal foto's gemaakt van de hele groep. Vervolgens heb ik een boekje gemaakt met voorop een uitgeknipt handje van onze dochter. In het boekje heb ik een kleurplaat gedaan en een blaadje van zo'n krasblad. Ook heeft ze zelf een tekening gemaakt in het boekje. Het hoogtepunt van het boekje was natuurlijk de foto van alle kinderen+ juf. Van de kinderen heb ik de namen erbij gezet.
Ik hoorde laatst van een aantal moeders dat dit boekje goed bewaart is gebleven!
Mocht je zoon inmiddels al 4 geworden zijn (ik reageer wat laat) Van Harte Gefeliciteerd!
Marian.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?