ik zoek van dat gekleurde dunne papier

• Dalana

Hoi,

ik ben op zoel naar dat dunne gekleurde papier om te plakken. (doen ze vaak op school met kleine kinderen) je kan er van die propjes van maken en die plak je vervolgens op een tekening (ipv kleuren)

ahum weet iemand wat ik bedoel??

mailen kan ook..

groetjes

• janet

Hallo

Voor zover ik weet doen ze dat met crepe papier, daar heb ik het vroeger mee geleerd.

Is te koop in diverse winkels, kantoor boekhandel, speelgoedzaak, blokker,marskramer.

succes.

• Sylvie

Ik zag dat iemand gereageerd had dat je waarschijnlijk crêpe papier bedoelde. Dat is inderdaad te koop bij diverse boekhandels in div. kleuren. Maar het kan ook zijn dat je van dat dunne papier bedoelt dat ook wel een beetje doorschijnt. Als je dan van karton een soort lantaarntje maakt, kun je dit papier achter de openingen plakken en dan met een kaarsje er in, schijnt dit door. Dit papier heb ik pas in Duitsland (Kleve) gekocht. Bedoel je dit papier soms? Dan kan ik de naam wel even opzoeken. Maar is volgens mij ook gewoon bij boekhandels te koop.

• Berber

Ik denk te weten wat je bedoeld ik heb nu naast me neer gelegt en het is heel

dun papier en heel veel mooie kleurtjes en het heet Vezelpapier en je kunt het ook gebruiken om lampjes mee te maaken waar je en kaarsje achter kunt zetten.

Groetjes Berber@