kabouter plop mutsen

• Lenny

Ik ben niet zo creatief, nu zou ik graag een kabouter plop muts willen maken voor mijn zoontje. Wie kan mij eenvoudig uitleggen hoe ik dat het beste kan doen.

Groetjes,

Lenny

• Emy

Hallo Lenny, ik heb al een aantal keren een PLOP-muts gemaakt, heel simpel;

1.Je knipt een brede rand van stevig gekleurd papier, ongeveer 10-12 cm. hoog en de lengte moet je even opmeten. (de omvang van je zoontje's hoofd & een plakrand).Plak deze strook als een cirkel aan elkaar (verjaardagsmuts-idee)

2.je knipt van stevig papier (ander kleurtje) het model van een “echte”PLOP-muts,

met 2 hangende punten aan elke kant. De onderkant van de muts kun je ongeveer zo breed knippen als je zoontje's hoofd

3.plak nu de muts op de voorkant van de cirkel die je al hebt gemaakt(de plakrand achter of voor)De muts moet aan de onderkant gelijk zijn met de cirkel, dus je kunt de cirkel niet meer zien.Je kunt voorop de muts evt. nog een leuk PLOP-figuurtje maken!

4.Maak met een perforator of een dikke naald in allebei de punten (onderaan) van de muts een gaatje, en maak er met een (nylon) draadje 2 echte belletjes aan (hobby-of fourniturenwinkel) Klaar is de PLOP-muts! Veel succes!Lenny schreef:

>

> Ik ben niet zo creatief, nu zou ik graag een kabouter plop

> muts willen maken voor mijn zoontje. Wie kan mij eenvoudig

> uitleggen hoe ik dat het beste kan doen.

>

> Groetjes,

> Lenny

• annick

Bedankt