verjaardagsfeestje

• mettje

Hallo allemaal

Wie heeft een leuk idee om op het verjaardagsfeestje van mijn dochtertje te knutselen? Ze wordt zeven jaar.

Alvast bedankt.

Groetjes Mettje

• Emmy

Hallo Mettje, ik heb een leuk idee voor een feestje; Maak er een echte “Dino-party” van! Maak van gekleurd papier (bijv. groen papier) hele grote Dino-voeten (kan ook van schoenendozen) en een lange Dino-staart. Ze kunnen hun gezichten schminken met Dino-kleurtjes ( zoek een leuk boekje over dino's als voorbeeld) Maak er eventueel ook nog een “haarband” bij met Dino-stekels erop. Als de kinderen klaar zijn kunnen ze bijv. een Dino-race houden en Dino-kleurplaten kleuren (zie kleurplaten.nl). Misschien is er ook snoep in de vorm van Dinosaurussen of bak zelf koekjes in Dino-vorm! Huur evt.de Nederlandse versie van de film “Dinosaurs”, die is echt hele leuk! veel succes!

• tonnie

Hallo Mettje

Kijk maar eens op deze site, daar vindt je vast wat op.

http://members.tripodnet.nl/mirouri/traktaties.htm

Groetjes Tonnie

• hanneke

Hoi mettje. weet je wat de dames mischien ook wel leuk vinden om te doen?

Laat ze blanco glazen versieren met verf of nagellak, naam er op en ze hebben hun ,,eigen,, glas. je kunt ze meegeven, maar ook zo weer schoonmaken!

Succes en groetjes hanneke.

P.S. Ik zie aan de datum dat het w.s. te lat is, maar ik ben voor het eerst op deze site.Sorry.