kan iemand mij helpen?

• leonie

Hey,

Ik ga als leiding mee op een harry potter kamp en nu moet ik dus o.a. een heksen-knutsel maken. Dit moet een eenvoudig te maken heks op een bezemsteel zijn.

(in ongeveer 1 uur moet het klaar kunnen zijn)

Weten jullie misschien een makkelijk te maken heks op bezemsteel? Bezemsteel is natuurlijk geen probleem, alleen de heks. Tips zijn altijd welkom!

• Emmy

Hallo Leonie, misschien heb je iets aan mijn idee voor een heks: -Neem een closetrolletje en beplak het met zwart papier.- Plak hieromheen een lapje zwarte stof, iets langer dan het rolletje, als een cape.- het hoofd zou je van klei kunnen maken, maar het kan ook van lichtbruin papier. Teken 2 keer een heksenhoofd vanuit zij-aanzicht, met een echte heksenneus natuurlijk! Plak dit aan beide kanten van het rolletje.- De hoed kun je van zwart papier maken met evt. een lapje zwarte stof (tule)eraan met glitter-sterretjes erop (plakken).- De benen en armen kun je weer van papier maken, of van dik zwart touw met aan de uiteinden een knoopje erin. Dit maak je gewoon aan het rolletje vast! Nu bungelen ze eraan.Veel succes!

• Margreet

Hoi,

Ik ben verzamelaar van stofjes, die ik verkoop op internet.

Nu zitten er heel veel stofjes bij die heel geschikt zijn als heksen cape.

Dit zijn donkere stofjes, ook glimmende stofjes met een soort vlam er in verwerkt.

Misschien is het wat voor je. De stofjes kosten per stuk € 1,- de afmeting

is 0.70 x 0.90 cm. Dus dat is echt niet duur.

Groetjes,

Margreet.