weet iemand iets????????

• ik

hoi allemaal

ik ben een meisjes van 10 en ik heb met een paar

vriendinen en clubje. maar ze komen nu bij mij

maar ik weet niets om te doen. weet een van jullie

mischien iets voor mij

groetjes ik

• Irene

http://www.kinderlinks.it-works.nl/kinderlinks.php3?Categorie=Knutselen%20enz

Hoi, misschien kan je hier iets mee, een site vol met ideetjes. Er zit vast wel iets voor jullie tussen, veel knutselplezier, groetjes Irene.

• Emmy

Hoi, je vraagt of iemand nog iets leuks weet voor je meidenclubje, misschien heb je hier iets aan:1. leuk spel of kwisje 2. blinddoek een meisje, ga in een kring staan, zij moet voelen aan de gezichten en raden wie wie is 3. kinder- koken, maar wél samen met je moeder of vader erbij!!! 4.zwemmen 5.Teken elkaars gezichten na 6. sprookjeskleren maken met een toverstokje, toverhoed en een lampion en daarna een sprookjestocht houden 7.Bedenk samen een leuk dansje op een liedje dat jullie mooi vinden 8. bioscoopje 9. Toneelstukje bedenken en uitvoeren voor al jullie ouders 10. maak samen een leuk meidenkrantje of boekje waar jullie allerlei leuke dingen van jezelf inzetten, en mopjes en foto's en zo. 11. Hou een echte modeshow met muziek erbij 12. Sieraden maken met leuke kraaltjes.

Ik hoop dat er iets leuks voor jullie bij is,veel plezier!!!

>

> hoi allemaal

>

> ik ben een meisjes van 10 en ik heb met een paar

> vriendinen en clubje. maar ze komen nu bij mij

> maar ik weet niets om te doen. weet een van jullie

> mischien iets voor mij

>

>

> groetjes ik

• leonie

kan iemand mijn helpen om hier informatie over te krijgen, want ik kan niets vinden. Weet iemand misschien een pagina waar ik deze info op kan vinden????????