bruiloft Willem en maxima

• joanneke

Hoi,

Ik ben op zoek naar een handvaardigheid les, voor de bovenbouw, die ik kan geven na aanleiding van de bruoloft van Willem-alexander en Maxima.

Wie heeft er een leuk idee.

bedankt,

Joanneke

• sita

Ik was dus op zoek naar hetzelfde.

Heb jijsl ideetjes binnen?

• annemiek

Ja, en ik ben ook opzoek naar leuke knutsels t.b.v het huwelijk van Willem en maxima, maar dan ook voor de lagere groepen.als je iets binnen hebt zou ik het graag met je willen delen.

• marjan

Misschien een leuk idee om iets te doen met papier maché, bruid en bruidegom maken, aankleden met crepepapier, met taart maken van piepschuim, beschilderen, en kaarten (uitnodigingen) knutselen?

Volgens mij kan dit op ieder niveau.

Succes ermee

• Irene

Misschien een ideetje voor jullie, een porceleinen mok-beker, schoteltje of bordje.

Die beplakken met een b.v servet, plaatje van het bruidspaar.

Ik dacht bij blokker servetten gezien te hebben van maxima en alexander.

Dit plaatje uit knippen,( laat wel de 2 laagjes van het servet halen) en met porceleinverf op plakken en dan weer met deze transparante porceleinverf aflakken dan bakken in de oven. Hoe deze verf precies heet weet ik ff niet, en de baktemperatuur ook niet, maar dat kunnen ze je zeker in een hobby winkel vertellen.

Daarna kunnen de kinderen hem gewoon gebruiken om te drinken.

Misschien hebben jullie hier iets aan.

succes, met het bedenken van ideetjes, groetjes Irene.

• Jenny

Je kunt van allerlei soorten stofjes een bruidsjurk en pak laten ontwerpen op een gekleurd vel papier op A3 formaat.

Succes, groetjes Jenny

• janneke

Hallo, ik heb alleen het hoofd van maxima gecopieerd op een a4-tje, zodat ze daaronder ruimte over hadden om een eigen ontwerp van een bruidsjurk voor maxima te maken. Dit heb ik in groep 5 gedaan.annemiek schreef:

>

> Ja, en ik ben ook opzoek naar leuke knutsels t.b.v het

> huwelijk van Willem en maxima, maar dan ook voor de lagere

> groepen.als je iets binnen hebt zou ik het graag met je

> willen delen.

• anne maas

hallo annemiek jij zocht iets over Willem en Maxima

dan moet je eens kijken op www.kleurplaten.nl

er staan veel leuke bouwplaten en kleurplaten op

veel groetjes anne maas