Ik ben op zoek naar leuke knutselideetjes voor kinderen van 10 - 12 jaar. Het mag van alles zijn, wel om echt iets te maken.
Bedankt!
Enkele leuke knutselonderwerpen voor kinderen die wij veel gebruiken voor de kinderfeestjes die wij organiseren: beestenwindgong: een roodstenen pot aan een touw met daarop een houten kraal beschilderen als bv lieveheersbeestje,konijn,beer kikker , koe.
Figuurzagen: een ballon van hardboard daarin een spiegeltje van 15 bij 15 cm geplakt aan de ballon een touwtje en daar aan een leuk figuur bv pooh beer.
memoborden:show keuken kast deurtjes (vaak gratis af te halen bij keuken zaken)
Binnen kant schilderen met school bord verf lijst met een leuke kleur en beplakken met plaatjes evt letters erop bv memo haakje er in touwtje eraan en krijtje
Hallo, ik heb nog wel wat knutsel-ideetjes voor je, bijv. een memo-clip maken van hout; je tekent een leuk (strip) figuur na op hout en zaagt dat uit (figuurzaag).
Beschilder het en plak er, als het droog is, een houten wasknijper achter, met de klem-kant naar beneden!!! Nu kun je er een briefje of iets dergelijks inklemmen.Ook 3-D knippen & plakken is leuk, maar niet ál te moeilijke plaatjes gebruiken! Glasverven op bijv. plexiglas of een glazen potje is ook heel erg leuk! Nog een idee: Leg een kleurplaat of afbeelding in een wit T-shirt (voorkant boven) en trek deze over met textielstiften en/of textielverf! Zo maak je een origineel
T-shirt! Succes!annemie van den heuvel schreef:
>
> Ik ben op zoek naar leuke knutselideetjes voor kinderen van
> 10 - 12 jaar. Het mag van alles zijn, wel om echt iets te
> maken.
> Bedankt!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?