knutselen voor meiden

  • melisa

    hey beste nina ik heb wel een idee je kunt een vlinder knutselen je knutselt een buikje en vleugels van hartjes (zelf verzonnen) heb ik ook voor mijn bff gemaakt zij was er erg blij mee

  • anne

    hoi,

    bloemstukjes maken, papier mache, figuurzagen is ook erg leuk

  • Bo

    hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy (:D X( (:P) http://www.youtube.com/watch?v=36mCEZzzQ3o

    ( one direction ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥)

  • Sterre

    hooi,

    ik ben ook erg opzoek naar een nieuwe knutsel olpdracht. hopelijk kan iemand mij helpen!

  • marenthe

    hey

    als je een leuke idee hebben om een samen doosje te maken mail dan naar robin-angela@hotmail .com

    een samen doosje is een versiert doosje waar leuke dingen of fotos die je samen hebt met je bff

    veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!

  • YOLO

    You Onli Live One

  • Julie

    ;):)Heey ik weet mss iets

    Wat je nodig hebt is karton een schaar of een kartel schaar en een naald en draad en stof en dan ook nog papier

    Dan moet je het karton plooien en dan heb je de kaft al maar dan moet je het stof op het karton plaken en dan de bladeren juist leggen en dan pak je je naald en maak je gaatjes en dan doe je in je naald draad en dan bint je u dagboek en nu versieren

  • Vera

    Het knutselen vindt ik helemaal top met een notitieboekje. Je vind ze bij o.a. webshops zoals www.notitieboekjes.nl

  • Emma

    ik verveel me zo en ik ben gek op knutselen(:P) maar weet nniks hebben jullie iets met eenvoudige dingen maar tocbh heel leuk voor tieners??:) ik hoop het reageeer snel please!!

  • yara

    Je hebt nodig : een schaar een nietmachine en tekenspullen:)

    :L

    Je pakt een wit blad en print een taart uit die taart knipje zo klein mogelijk uit en niet je aanhet blad en op het lege blad teken je iets leuks