Hallo,
Wie kan ons helpen aan bouwtekeningen om zelf houten speelgoed te maken of wie weet waar ik deze op het internet kan vinden.
Alvast bedankt Richard.
Hallo Richard,
Ik heb een tekeningetje voor het maken van een houten model van een oldtimer auto. Voor meer info laat het mij weten.
Ton.Richard schreef:
>
> Hallo,
> Wie kan ons helpen aan bouwtekeningen om zelf houten
> speelgoed te maken of wie weet waar ik deze op het internet
> kan vinden.
>
> Alvast bedankt Richard.
Hallo richard,
Tja ook wij zijn op zoek naar bouwtekeningen van houten speelgoed. En in het bijzonder naar een bouwtekening van een speelgoedboerderij voor mijn driejarige zoontje. Dus mocht je iets tegenkomen…
dank alvast!Richard schreef:
>
> Hallo,
> Wie kan ons helpen aan bouwtekeningen om zelf houten
> speelgoed te maken of wie weet waar ik deze op het internet
> kan vinden.
>
> Alvast bedankt Richard.
Hoi,
Er is een boek, geschreven door Willem Aalders; HOUTEN SPEELGOED, 100 werkstukken voor binnen en buiten , zelf maken. ISBN 90-6248-585-5.
Er staan leuke (ouderwetse) spellentjes en speelgoed in met goede werkbeschrijvingen. Aanrader!!!
Succes, mocht je het boek niet te pakken krijgen, mail dan even wat je zoekt, dan zal ik kijken of het er in staat. Dan zal ik het je toesturen.
Groeten Roos.
roos schreef:
>
> Hoi,
> Er is een boek, geschreven door Willem Aalders; HOUTEN
> SPEELGOED, 100 werkstukken voor binnen en buiten , zelf
> maken. ISBN 90-6248-585-5.
> Er staan leuke (ouderwetse) spellentjes en speelgoed in met
> goede werkbeschrijvingen. Aanrader!!!
> Succes, mocht je het boek niet te pakken krijgen, mail dan
> even wat je zoekt, dan zal ik kijken of het er in staat. Dan
> zal ik het je toesturen.
> Groeten Roos.
Hoi Roos,
Bijna Sinterklaas, en het idee kwam om een mooie houten garage te geven. Wat rondgekeken en toch wel erg duur. Dan gaan we hem zelf in elkaar knutselen. Dus even op zoek op het net, en daar vond ik jou berichtje aan richard. Zou je voordat ik het boek ga bestellen, mischien even in het boek willen kijken of er ook een bouwtekening van een garage in staat, en zo ja, is dat met verdieping, en met (hoe noem je dat) afrijplankje?
Alvast hartstikke bedankt!!
Groetjes Connie
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?