Gevraagd: materialen voor wenskaarten te maken

  • Petra

    Hallo, ik probeer met een vriendin een hobbyclubje ‘kaarten maken’ op te richten, en heb ik dus vele materialen voor nodig, zoals scharen, plaatjes, prikpennen, papier, nou alles eigenlijk wat je kunt gebruiken om leuke wenskaarten te maken. Is misschien iemand gestopt of wil gewoon wat spulletjes kwijt, tegen een kleine vergoeding, denk dan aan ons. Groetjes. Petra2001@soneramail.nl

  • Erika de Fauw

    Hoi Petra,

    Wat leuk dat je een clubje gaat opstarten. Wij doen dat ook met een aantal vriendinnen en het is erg gezellig. Ik heb dus geen materialen te koop maar misschien wel een handige tip. Wij gaan regelmatig behangzaken af om oude behangboeken op te halen. Die mag je meestal voor niks meenemen en daar staan ontzettende leuke kleuren papier in in allerlei motieven. Echt heel leuk om te gebruiken voor het maken van kaarten.

    Succes!

    Groetjes, Erika

  • Mensje

    Hallo Petra.

    Met kers kreeg ik een cd als kerst kaart ,gewoon beplakt ,heel leuk.

    Veel geluk.

  • Sylvie Schulz

    Ik heb wel wat karton/papier (hoofdzakelijk ‘afval’) waar je nog mooie kaarten/kaartjes van kunt vouwen en gekleurd papier. Ik krijg ook nog wel eens wat toegestuurd aan plaatjes wat ik toch niet gebruik, dat kan ik ook meesturen. Binnenkort krijg ik ook een envelop met servetten, dus als je die ook kan gebruiken.

    Stuur mij je adres en ik zal je het e.e.a. toesturen.

    Veel succes met je clubje!

    Sylvie

  • Lieke

    Hoi heb je al aan CD,s gedacht ?

    Vorig jaar kreeg ik een kerst kaart van een CD ,heel leuk.

    Groeten Lieke