filigraan

• Dirk-Jan

kan iemand mij misschien vertellen of filigraan nog te verkrijgen is, ik vraag dit namens iemand anders dit dit erg graag zou willen weten.

Alvast heel erg bedankt,

Dirk-Jan

• Anja (webmaster)

Hoi DirkJan,

Hier een link waar je een aantal links vindt naar pagina's over filigraan (filigrain)

Succes ermee!

Anja

• Dirk-Jan

bedankt!!!

• Piet Braspenning

Ik hou van knutselen! Laten we mailen.

• hilde van der heu

Hallo!

Ik zat zelf ook erg lang met deze vraag. De filigraan fabriek was failliet, maar in April komt er een bijeenkomst waar veel filigraan te verkrijgen is. Er schijnt een “filigraan club” te zijn, die dit regelt. Ik weet er zelf niet veel van, maar nu weet je weer iets meer. Als ik meer info. heb laat ik het wel weten.

Groeten Hilde

• DirkJan

Erg bedankt, zo kom ik weer een stapje verder.

Gr. Dirk-Jan

• dittie

ik zocht het ook en in nl is het dat is oud mevrouw.nu verkoopt de kwast stroken 4kleuren pakket met stroken voor 1 euro

dat is mooi mee genomen ,maar ik wil me ook verdiepen in het snijden van papier dat is een hele besparing ,welke maat word er het meest gebruikt ?

hoe lijmen jullie het papier ?

er zijn flesje te koop maar in america en dat is ver weg ..

wie heeft er goedkoope tips voor mij ?

dittie

• Anasta

Ik weet niet of je vraag nog actueel is, maar ik ben ook al een hele tijd op zoek naar papierstroken, tools, lijm etc voor filigraan

Ik heb sinds kort daar een winkel voor gevonden. Blijkt ook de quilling fringer te verkopen.

Ik geef je het in internetadres van de winkel: www.papercraft.nl

Ik was in elk geval geholpen. En wie weet, heb je er wat aan.

Anasta

• Anneke Groenendijk

Goedemorgen,

Ik ben als hobbist ook tegen dit probleem aangelopen en hoorde hier en daar van vriendinnen hetzelfde probleem nergens haast filigraan/quillingstrookjes te koop.

Ik heb daarom besloten om zelf een website te beginnen en daar onderandere ook veel van de filigraan aan te gaan bieden. Ik zit nog te wachten op een order uit Amerika maar ik heb er al wel wat metallic strookjes op staan. Misschien is het iets voor jullie.