plaatjes/stofjes/kaartjes ruilen

  • Petra

    Hoi,

    Ik ben Petra 31 jaar, mijn hobby is dus kaartjes maken op verschillende manieren. Mijn lijkt het leuk om met iemand die dus de zelfde hobby heeft, hier met mij ervaringen uit te wisselen en op nieuwe ideeën te komen voor mij zelf en natuurlijk voor jou hoop ik ook. Mijn idee is dan ook om via de mail hier over te schrijven, en via de post wat matrialen te kunnen ruilen. Heb jij hier wel oren naar, mail mij dan, dan zien we wel verder hoe het loopt! Groetjes.

  • danielle

    Hoi petra,

    Ik ben danielle, ik had zelf ook een advertentie gezet om plaatjes te ruilen.

    Ik zou het wel leuk vinden om dat te doen en nu maar hopen dat er ook andere mensen reageren.

    Ik hoop graag van je te horen. Hoe en wat je het wil gaan doen.

    Groetjes Danielle.

  • Cathy

    Hallo allebei,

    Er bestaan mailinglijsten voor het maken van kaarten. Hier kun je kaarten ruilen, plaatjes ruilen, meedoen aan kaarten kettingen (1 kaart ontvangen en dan 1 kaart meteen versturen). Met deze mailinglijsten maak je contact met mede kaarten maaksters.

    Wil je meer informatie, mail me dan eventjes.

    Groetjes van Cathy

  • Petra

    Hoi Danielle,

    Ik vind het leuk dat je gereageerd hebt, en wil ook graag met je mailen om iedeeën met elkaar uit te wisselen. Dus via de e-mail ervaringen uit wisselen. En eventueel gedichten verzenden aan elkaar. En ook via de mail erachter komen waar je ander geïntresseerd in zit, wat voor soort plaatjes of stofjes of dergelijk. En dat dan via de post verzenden. En eventueel ook kaarten ruilen ofzo. Vind je leuk of heb je andere ideeën, mail het mij anders, dan kunnen eerst via de mail even elkaar leren kennen, en wat de plannen worden, en dan zien we wel hoe het loopt. Groetjes Petra.

    Petra2001@soneramail.nl

  • Petra

    Hoi Danielle,

    Ik vind het leuk dat je hebt gereageerd. Mijn idee is om via de e-mail ervaringen uit te wisselen, en misschien wat gedichten te verzenden, en er achter zien te komen waar de ander in is geïntresseerd. In bepaalde stofjes of plaatjes of dergelijk. En dat dan via de post verzenden. En misschien ook eventueel wat kaartjes ruilen. Maar dat kunnen we altijd via de mail bespreken. Lijkt het je wat, of heb jij andere ideeën hierover mail het mij dan, dan zien we wel hoe het loopt. Groetjes Petra.

    petra2001@soneramail.nl

  • danielle

    hoi cathy,

    Ik ben wel heel erg benieuwd hoe dat precies in zijn werk gaat. Wil je daar wat meer informatie over geven. Doe jezelf ook mee? Alvast bedankt.

    Groetjes Danielle.